3.IAP Stalinovi Sokoli
Domů Diskusní Fórum Foto Galerie Články Odkazy Hledání25.11.2024 18:57
Hangár
O nás
Pravidla letky
Přidej se


Řády a medaile
Hodnosti

Kalendář akcí
Kdo je zde
Anonym Online: 4
Žádný uživatel Online

Registrovaných uživatelů: 260
Neaktivní: 2
Nejnovější: Mira
Téma
Nejnovější téma
Kultura
Klub přátel páte...
eto znaes??!!
Crusader Kings 2
Reporty - ztracené ...
Nejčtenější téma
Klub přátel pá... [1912]
Liw [445]
BAP nebo ŠAP? [430]
Historická fota [368]
Modýlky [309]
Zobrazit vlákno
3.IAP Stalinovi Sokoli | Diskusní Fórum - Verejné | Pokec
Strana1 z 10 1 2 3 4 > >>
Autor IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 12:21
zde je nekolik duvodu proc si myslim ze IL-2(budeme se bavit u typu3 bo byl nejpouzivanjesi) je spatny bitevnik

1) spatny výhled z kabiny (jak ve hre tak v realu)
2) radovy motor a s tím spojene velmi zranitelne chlazení, pripadne obeh oleje
3) mala nosnost bomb, mala nosnsot raket
4) mala rychlost (ted strilim ale asi 400-410km/h)
5) zadní strelec ma jen 150 naboju do kulometu a neni nijak chranen
6) velmi spatná ovladatelnost (to nema mze sve hlavy ale od cloveka co na tom po valce u nas lital)

Upraveno: 1stCL_BlueL on 26.02.2007 12:26
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
plavoo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1254
Místo: SR_Martin
Joined: 18.10.05
Posted on 26.02.2007 12:30
1) spatny výhled z kabiny => v skutocnosti mozes hlavu naklapat do stran

2) radovy motor a s tím spojene velmi zranitelne chlazení, pripadne obeh oleje => chladenie v poriadku s olejom je to horsie

3) mala nosnost bomb, mala nosnsot raket => kanony na 30s strelby, gulomety na 25s

4) mala rychlost (ted strilim ale asi 400-410km/h) => bee kiezby tolko. realne 360km/h

5) zadní strelec ma jen 150 naboju do kulometu a neni nijak chranen => sak preto si radsej vezmem bez strelca




Lejtenant 3.BAP_Plavoo


nebolo by odveci,
dat si jedno poldeci..
poldeci aj deci,
nebolo by odveci...


Upraveno: plavoo on 26.02.2007 12:32
206363786
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 26.02.2007 12:34
1)Výhled měl pilot vcelku dobrý, když si vemeš jakou měl pasivní ochranu pilotní kabiny.
2)To bezesporu, bylo to nejzranitelnější místo všech Il-2
3)všechny typy mohli nosit až tři páry 100 kg bomb, které dokázali až dokonce války ničit veškerou nepřítelovu techniku.
typ 3 měl až 8 raket (většinou se ale používal jen se 4), jedna salva všech raket většinou stačila na zničení tanku, pokud jelo více tanků v koloně, zničil il se 4 raketama i dva tanky.
4)rychlost v pozdější době nebyla nikterak úžasná, ale pro bitevníky vcelku dostačující.
5)Těch 150 většinou stačilo aby si nepřítel dával bacha a nezkoušel přesnou střelbu do chlazení oleje

Il-2 typ 3 nebyl dokonalý stroj, ale v té době neznám lepšího bitevníka.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 12:39
1) bylo mysleno vyhled predevsim do stran, pokud je mi znamo byla to jedna z hlavnich vad IL-2 i IL-10 (opet IRL)

3) kulomety proti pancerovym vozidlum v tehle razi prakticky nepouzitelne kanony jen proti lehcim typum tanku a trasporterum
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 12:45
Cassius Chaerea wrote:
1)Výhled měl pilot vcelku dobrý, když si vemeš jakou měl pasivní ochranu pilotní kabiny.
2)To bezesporu, bylo to nejzranitelnější místo všech Il-2
3)všechny typy mohli nosit až tři páry 100 kg bomb, které dokázali až dokonce války ničit veškerou nepřítelovu techniku.
typ 3 měl až 8 raket (většinou se ale používal jen se 4), jedna salva všech raket většinou stačila na zničení tanku, pokud jelo více tanků v koloně, zničil il se 4 raketama i dva tanky.
4)rychlost v pozdější době nebyla nikterak úžasná, ale pro bitevníky vcelku dostačující.
5)Těch 150 většinou stačilo aby si nepřítel dával bacha a nezkoušel přesnou střelbu do chlazení oleje

Il-2 typ 3 nebyl dokonalý stroj, ale v té době neznám lepšího bitevníka.

1) pokud to poravnas takto tak ano
3)presnost raket (hlavne M-13) byla v celku prachmizerna i kdyz to byl problem vetsiny tehdejsich raket
5) to je spekulace

ja jo typhoon, thunder, Fw190F napriklad,
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 26.02.2007 12:46
1) Nevím jak ve skutečnosti, ale il-2 má podle Olega docela dobrý výhled do strany.

3)Tak kanóny švak na lehké typy tanků stačili a kanóny Vja i na Pz-3. Jinak na tanky byly zásadně používané, právě podvěsy a kazety, čímž disponoval il-2 v dostatečné míře. Kulomety, dle svědectví "šturmovikářu" používali na živou sílu nepřítele a myslím i v tom jim stačili.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Bugs
Velitel



Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06
Posted on 26.02.2007 12:54
3) ak by sme ešte zobrali do úvahy m3 s NJ-37, tak to bol cezkom slušný tankobíjec, ktorý si dokázal poradiť aj PzV. Manévrovacie schopnosti išli síce dolu, ale ako bitevník na pancierované ciele bol dobrý. Zvlášť pri istej vzdušnej vyrovnanosti prípadne nadvláde VVS v oblasti cih operovania.
PTAB tiež zvýšili jeho bojaschopnosť proti obrneným cieľom.


343-964-290
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 12:56
kua neslo mi editovat.... este mi napadl napriklad corsair....
este k tem bombam napr. thnuder ten unese 1500lb bomb + 6x4.5" raket + 8 kulometu raze 12.7
typhoon 2000lb bomb nebo 8x 60lb rakety + 4x20mm hispano, corsair 3x1000lb+8xHVAR, pripadne 2x1000lb a 1x2000lb, Fw190F 1x500kg + 2x250kg(tudle verzi ze zahadneho dvodu v ilovi nemame) v extremnim pripade 1x1800kg (to tu taky nemame)

a co se zivatoschopnosti vyse zminenych letadel tyka myslim ze vsechny maji zivota shchopnost preci jen o neco vyssi nez ten IL-2 prave diky sve rychlosti
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 13:00
Bugs wrote:
3) ak by sme ešte zobrali do úvahy m3 s NJ-37, tak to bol cezkom slušný tankobíjec, ktorý si dokázal poradiť aj PzV. Manévrovacie schopnosti išli síce dolu, ale ako bitevník na pancierované ciele bol dobrý. Zvlášť pri istej vzdušnej vyrovnanosti prípadne nadvláde VVS v oblasti cih operovania.
PTAB tiež zvýšili jeho bojaschopnosť proti obrneným cieľom.


mno pokud je mi znamo tak NS-37 nebyl kdovíjak užasny kanony (tim netvrdim ze by si s z Pz.IV neporadil) ale napriklad s prekopanym flakem 18 pouzitym na stuce G-1/2 si vedl vylozene mizerne, zvlast pokud do toh namci dali prubojnou munici s wolframovym jadrem

Upraveno: 1stCL_BlueL on 26.02.2007 13:01
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Dragon
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06
Posted on 26.02.2007 13:01
310_BlueL wrote:
zde je nekolik duvodu proc si myslim ze IL-2(budeme se bavit u typu3 bo byl nejpouzivanjesi) je spatny bitevnik

1) spatny výhled z kabiny (jak ve hre tak v realu)
2) radovy motor a s tím spojene velmi zranitelne chlazení, pripadne obeh oleje
3) mala nosnost bomb, mala nosnsot raket
4) mala rychlost (ted strilim ale asi 400-410km/h)
5) zadní strelec ma jen 150 naboju do kulometu a neni nijak chranen
6) velmi spatná ovladatelnost (to nema mze sve hlavy ale od cloveka co na tom po valce u nas lital)


BlueLe, bitevníky nelítám, ale jenom malé rýpnutí:
1. Seděl jsi v něm, že víš, že v reálu byl špatný výhled?
2. Řadový motor sám o sobě je stejně odolný, jako hvězdicový. Dostane zásah a finisuje. Il byl dost pancéřovanej, díky tomu, že byl vodou chlazenej. U hvězdičáku musíš přivést vzduch k válcům = postrádáš pancíř zepředu a to je směr, odkud tě ohrožují střely malé ráže...
3. nevím, ale asi docela stačila nosnost, když s tím louskali kde co a němčouři se toho báli
4. malá ryhclost - 360 km/h na dohonění tančíku stačila, k opevněnému objektu to taky dolítlo, ne?
5. ...
6. A s čím srovnával?




Slúžim letke 3.IAP/BAP !
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Chroust
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 4271
Místo: Zábřeh
Joined: 18.10.05
Posted on 26.02.2007 13:08
Dalsi vec asi bude na jake podminky byl sturm (a ostatni era VVS delany)

Pokud si muzes vybrat letadlo ktere je treba o neco horsi, ale dokaze vzletnout i na "louce" a ma v polnich podminkach lepsi servis pred necim co potrebuje upravene letiste, v zime pomalu dva dny ke startu a mesic na opravu neni asi uplne jasne po sem sahnes..

Nam ve hre je to jedno, ale myslim ze trosku zapominame na podminky ktere ve valce byly a ktere tohle vsechno dle meho opravdu HODNE ovlivnovali
154072332
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Dragon
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06
Posted on 26.02.2007 13:09
310_BlueL wrote:
kua neslo mi editovat.... este mi napadl napriklad corsair....
este k tem bombam napr. thnuder ten unese 1500lb bomb + 6x4.5" raket + 8 kulometu raze 12.7
typhoon 2000lb bomb nebo 8x 60lb rakety + 4x20mm hispano, corsair 3x1000lb+8xHVAR, pripadne 2x1000lb a 1x2000lb, Fw190F 1x500kg + 2x250kg(tudle verzi ze zahadneho dvodu v ilovi nemame) v extremnim pripade 1x1800kg (to tu taky nemame)

a co se zivatoschopnosti vyse zminenych letadel tyka myslim ze vsechny maji zivota shchopnost preci jen o neco vyssi nez ten IL-2 prave diky sve rychlosti


No, cos vyjmenoval za letadla, tak snad s výjimkou toho Fw jsou všechny běžné stíhačky, Typhoon dokonce s řadovým, vodou chlazeným motorem, který dával svůj ohromný chladič na odiv na spodku trupu. Fakt dobré. Il ho měl krytej nad motorem, který byl navíc chráněnej pancířem. Žádné z těch letadel (americké kuláčkové samaljoty zvlášť) nedisponovalo kanónem kvalit VJačka... Tak nevím, jestli ses trochu nespletl




Slúžim letke 3.IAP/BAP !
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 13:09
Dragon wrote:
310_BlueL wrote:
zde je nekolik duvodu proc si myslim ze IL-2(budeme se bavit u typu3 bo byl nejpouzivanjesi) je spatny bitevnik

1) spatny výhled z kabiny (jak ve hre tak v realu)
2) radovy motor a s tím spojene velmi zranitelne chlazení, pripadne obeh oleje
3) mala nosnost bomb, mala nosnsot raket
4) mala rychlost (ted strilim ale asi 400-410km/h)
5) zadní strelec ma jen 150 naboju do kulometu a neni nijak chranen
6) velmi spatná ovladatelnost (to nema mze sve hlavy ale od cloveka co na tom po valce u nas lital)


BlueLe, bitevníky nelítám, ale jenom malé rýpnutí:
1. Seděl jsi v něm, že víš, že v reálu byl špatný výhled?
2. Řadový motor sám o sobě je stejně odolný, jako hvězdicový. Dostane zásah a finisuje. Il byl dost pancéřovanej, díky tomu, že byl vodou chlazenej. U hvězdičáku musíš přivést vzduch k válcům = postrádáš pancíř zepředu a to je směr, odkud tě ohrožují střely malé ráže...
3. nevím, ale asi docela stačila nosnost, když s tím louskali kde co a němčouři se toho báli
4. malá ryhclost - 360 km/h na dohonění tančíku stačila, k opevněnému objektu to taky dolítlo, ne?
5. ...
6. A s čím srovnával?

1) ano sedel
2) radovy motor sam o sobe ano nikoli vsak chlazeni a olej
3) je otzaka jak to bylo doopravy spoust veci ohledne ila stejne jako napr u stuky je spis zalezitosti propagandy ne zskutecnych vysledku
4. a u toho opevneni s nim zametl flak...
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Dragon
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06
Posted on 26.02.2007 13:13
310_BlueL wrote:
Dragon wrote:
310_BlueL wrote:
zde je nekolik duvodu proc si myslim ze IL-2(budeme se bavit u typu3 bo byl nejpouzivanjesi) je spatny bitevnik

1) spatny výhled z kabiny (jak ve hre tak v realu)
2) radovy motor a s tím spojene velmi zranitelne chlazení, pripadne obeh oleje
3) mala nosnost bomb, mala nosnsot raket
4) mala rychlost (ted strilim ale asi 400-410km/h)
5) zadní strelec ma jen 150 naboju do kulometu a neni nijak chranen
6) velmi spatná ovladatelnost (to nema mze sve hlavy ale od cloveka co na tom po valce u nas lital)


BlueLe, bitevníky nelítám, ale jenom malé rýpnutí:
1. Seděl jsi v něm, že víš, že v reálu byl špatný výhled?
2. Řadový motor sám o sobě je stejně odolný, jako hvězdicový. Dostane zásah a finisuje. Il byl dost pancéřovanej, díky tomu, že byl vodou chlazenej. U hvězdičáku musíš přivést vzduch k válcům = postrádáš pancíř zepředu a to je směr, odkud tě ohrožují střely malé ráže...
3. nevím, ale asi docela stačila nosnost, když s tím louskali kde co a němčouři se toho báli
4. malá ryhclost - 360 km/h na dohonění tančíku stačila, k opevněnému objektu to taky dolítlo, ne?
5. ...
6. A s čím srovnával?

1) ano sedel
2) radovy motor sam o sobe ano nikoli vsak chlazeni a olej
3) je otzaka jak to bylo doopravy spoust veci ohledne ila stejne jako napr u stuky je spis zalezitosti propagandy ne zskutecnych vysledku
4. a u toho opevneni s nim zametl flak...

Flak zametl se vším... Stačí si přečíst, jak dopadly nálety na baterie dělostřelectva. Tam nemělo roli, jestli jsi seděl v P47, Typhoonu, nebo Ilovi. Pokud jsi dostal přímý zásah, tak jsi šel do země v čemkoliv.




Slúžim letke 3.IAP/BAP !

Upraveno: Dragon on 26.02.2007 13:26
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Bugs
Velitel



Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06
Posted on 26.02.2007 13:18
Nemecký flak zamietol s kde čím, nezávisle od typu lietadle. V neskorších rokoch vojny nebezpečnejší súper ako LW.
Nemám źiadne praktické skúsenosti a teoretické len podľa dostupnej literatúry, ale podľa nej il zvládol podstatne horšie poškodenie ako ostatné bitevné lietadlá, hádam až na pancierované Fw190F, dokázal s tým uletieť dostatočne daleko, vzhľadom na blízkosť fronty a pri núdzakoch nebol tak nebezpečný ako napr tajphoony či thundre.


343-964-290
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Agijo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 2000
Místo: Adamov
Joined: 25.07.06
Posted on 26.02.2007 13:21
Aha, tak proto fašouni ilovi říkali černá smrt, protože nebyl dobrej, a já si myslel, že z něho měli strach.
Jsem to ale popleta, vždyť Typhoon, Corsair, FW190, P47, P38 byli lepší.
A vůbec nejlepší byl Mistel to byl páni bitevník.
Omlouvámse za tu ironii, ale nedalo mi to

Kvalita bitevníků se pozná podle bojových úspěchů, podle respektu nepřítele a taky podle výsledku války a v těchto důležitých měřítkách je Il jasně nejlepší.

A navíc výše uváděné letouny nejsou bitevníky, ale spíš stíhací bombardéry

Tak a teď mě ukamenujou jak naši, tak cizáci, ale nejlepší bitevník je Po2 a ten to uměl i po válce, např. v Korei




"Těžko na cvičišti, lehko na bojišti"
Alexandr Vasiljevič Suvorov
304210779 www.blajkec.ic.cz
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 13:30
Dragon wrote:
310_BlueL wrote:
kua neslo mi editovat.... este mi napadl napriklad corsair....
este k tem bombam napr. thnuder ten unese 1500lb bomb + 6x4.5" raket + 8 kulometu raze 12.7
typhoon 2000lb bomb nebo 8x 60lb rakety + 4x20mm hispano, corsair 3x1000lb+8xHVAR, pripadne 2x1000lb a 1x2000lb, Fw190F 1x500kg + 2x250kg(tudle verzi ze zahadneho dvodu v ilovi nemame) v extremnim pripade 1x1800kg (to tu taky nemame)

a co se zivatoschopnosti vyse zminenych letadel tyka myslim ze vsechny maji zivota shchopnost preci jen o neco vyssi nez ten IL-2 prave diky sve rychlosti


No, cos vyjmenoval za letadla, tak snad s výjimkou toho Fw jsou všechny běžné stíhačky, Typhoon dokonce s řadovým, vodou chlazeným motorem, který dával svůj ohromný chladič na odiv na spodku trupu. Fakt dobré. Il ho měl krytej nad motorem, který byl navíc chráněnej pancířem. Žádné z těch letadel (americké kuláčkové samaljoty zvlášť) nedisponovalo kanónem kvalit VJačka... Tak nevím, jestli ses trochu nespletl

takze co se tyka tech kulacu na bezne lehce pancerovane cile bez problemu stacily.
AD VJa. HE verze granatu ucinnostne srovnatelna s M-G verzi MG151/20 (oboje pri testech udelalo diru do potahu prumeru 60-70cm)
co se AP verze tyka tam samo 151/20 nestacila nicmene hispano o tolik slabsi nebude

p.s VJa-23 AP prusstrel pancire 25mm na 400m
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 26.02.2007 13:36
310_BlueL wrote:
ja jo typhoon, thunder, Fw190F napriklad,
Tak jednak první dva byly stavěné jako stíhačky, za druhé byly používané na bitevní úkoly v době kdy LW "neexistovala", za třetí v polních podmínkách nedokázali absolvovat víc jak dva lety za den. Fokáč F taktéž trpěl velkýma ztrátama, když byl napaden VVS stroji.
Ani jedno letadlo z těhle tří nemělo ochranu zadní polosféry a ani nikterak dobré manevrovací schopnosti (snad až na foka měli horší dobu zatáčky o 360° než il-2 typ 3). A mimo p-47 nebyly ani tolik odolné proti zásahům, jako il-2. A ve skutečnosti nemohla ani p-47 využít svojí výhodu v rychlosti, protože vopravdu ze 3 km bitevničit nešlo.
Takže, mimo lehké konkurence od 190f, nevidím nic co by mohlo ohrozit il-2 co by nejlepšího bitevníka.

Si zjisti proč rusáci zamítli p-47 co by alespoň bitevní letadlo na východní frontě.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
1stCL_BlueL
Registrovaný uživatel

Příspěvky: 118
Joined: 23.06.06
Posted on 26.02.2007 13:42
s tim nazvem cerna smrt nikdo doopravdy nevi jak to je dost mozna si to vymysleli rusaci, co ja vim tak nemci ilovi rikaly taky letajici tank...

add. flak co je lepsi utocit na flakovou baterii pri 800km/h stremhlav nebo 360km/h u zeme?

btw. mate nekdo statistiky kolik techniky sturmy pripadne cele sovetske bitevni letectvo znicily
o?
celkem zajimave by bylo porovnat efektivitu sturma a ostatnich vyse zminenych letadel
Autor RE: IL-2 sturmovik type3
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 26.02.2007 13:52
310_BlueL wrote:
1)s tim nazvem cerna smrt nikdo doopravdy nevi jak to je dost mozna si to vymysleli rusaci, co ja vim tak nemci ilovi rikaly taky letajici tank...

2)add. flak co je lepsi utocit na flakovou baterii pri 800km/h stremhlav nebo 360km/h u zeme?

3)btw. mate nekdo statistiky kolik techniky sturmy pripadne cele sovetske bitevni letectvo znicily
o?
celkem zajimave by bylo porovnat efektivitu sturma a ostatnich vyse zminenych letadel
1)Dost možná, Il-2 neexistoval.
2) A jaké z těch "bitevníků" dělalo útoky střemhlav při rychlosti 800km/h?
3)To vopravdu není a nejspíš nikdy nebude, nevím jakej blázen by to chtěl vyhledávat a hlavně jak, ani zápisy bitevních pluků se s tím moc nesrali.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Strana1 z 10 1 2 3 4 > >>

Přihlášení
Uživatel

Heslo



Registrace
Klikni zde pro registraci.

Zapomenuté heslo?
Požádejte o nové zde..
Poznámky
K odeslání musíte být přihlášen!

Wolf
14.12.2018 19:43
Kubrte a Razo servus...

Cassius Chaerea
20.11.2018 17:03
Stavte se večer někdy na TS SVK.

Cassius Chaerea
20.11.2018 17:02
Ahoj Kubrta a ahoj Razo. http://3iap.4fan.cz/print
.php?type=N&item_id=152


606_Druindin
20.11.2018 10:24
čus borci, Cass to tu asi moc nečte, jak ho uvidím na TSku tak mu řeknu, že tu má nějaky veterány. Nebo se za nim stavte na TSku SVK (www.vwings.net)

Kubrt
20.11.2018 07:56
Zdar, Cassi, co přesně za BoX je třeba pro lítání v dnešní době? Stačí Stalingrad? Možná bych oprášil joy a pedály...Díky...

Razo
20.11.2018 00:01
Jsem to o Davidovi nejdřív vůbec nepobral. Ach jó. 39,život je sviňa.

Razo
19.11.2018 23:51
Teda to koukám, že stránky fungují. Udělali jste mi radost. Je hezké si zavzpomínat.

Kubrt
18.11.2018 17:55
Zdar všem po více než 10-ti letech. Vidím, že naděje na obnovení letky žije? ex 3BAP_Kubrt

Wolf
07.10.2018 17:03
Upřímnou soustrast.

Dryjo
06.10.2018 22:56
Upřímnou soustrast

Archiv poznámek
Překlad: Plooskie
Copyright © 2005