3.IAP Stalinovi Sokoli
Domů Diskusní Fórum Foto Galerie Články Odkazy Hledání29.11.2024 00:06
Hangár
O nás
Pravidla letky
Přidej se


Řády a medaile
Hodnosti

Kalendář akcí
Kdo je zde
Anonym Online: 1
Žádný uživatel Online

Registrovaných uživatelů: 260
Neaktivní: 2
Nejnovější: Mira
Téma
Nejnovější téma
Kultura
Klub přátel páte...
eto znaes??!!
Crusader Kings 2
Reporty - ztracené ...
Nejčtenější téma
Klub přátel pá... [1912]
Liw [445]
BAP nebo ŠAP? [430]
Historická fota [368]
Modýlky [309]
Zobrazit vlákno
3.IAP Stalinovi Sokoli | Diskusní Fórum - Verejné | 3.IAP/BAP - Společné akce
Strana4 z 4 < 1 2 3 4
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Ondura
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1252
Místo: Kladno
Joined: 06.12.05
Posted on 02.06.2006 10:09
Panek wrote:
Ondura wrote:
[jen takový malý detajl, pokud jsi hlásil, že máš za sebou Fw a já a myslím, ještě Dazz se tě zeptáme kde jsi a ty odpovíš tady. Tak to místo se hledá opravdu špatně.


Odpověděl jsem tak, protože jsem byl v tu chvíli pěkně nakrklej. Ty si měl být za mnou a místo toho to byl FW. Když jsem se tě pak zeptal, kde si, oznámil si mi, že teď ne, že si za FW. Když už se rozhodneš mne opustit , tak mi to aspoň oznam. Stalo se to jak v prvnim tak v druhem letu.

Jinak ta hlášku TADY se všem omlouvám, ale bylo to v krátkém časovém úseku, co sem si zachraňoval svou kostnatou prd*l. Takže jsem víc koukal zasebe než po orientačních bodech.



Já jsem tě ztratil, jak už jsem psal, pokaždé, když jme padali dolů na doty a já v tom chumlu co tam byl jsem nedokázal(a nedokážu) rozpoznat, který bod jsi ty. No a když jsem už byl dole, a nedokázal rozpoznat tak jsem začal sám stoupat a v tu chvíli jsem měl u sebe tři Fw. No tak jsem se snima pustil do boje.


285289764
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Razo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05
Posted on 02.06.2006 10:21
No já jsem byl spokojen až se třetím letem. Letěli jsme s Plavem v Pe-2 na Vjazmu. Chroust a Káně se nás snažili krýt. Bohužel se jim nepodařilo útočícího Fw zastavit a tak na nás zaútočil. Ze začátku jsem brejknul docela dobře,ale myslel jsem, že mě klasicky předletí, a tak jsem přestal s úhybnými manévry, jenže fokáč byl rád, že nás dotáhl. Zapoměl jsem, jak je pešek rychlej. Inkasoval jsem a konečně kolem mě fokáč prolítl. Viděl jsem, jak kouří a je přímo přede mnou a nevzdaluje se nijak rychle. Potom to stočil dolů a já šel za ním a vyslal jsem za ním pár dlouhých dávek, ale bohužel jsem nezasáhl. Ale skvělej pocit pronásledovat Fw v peškovi . No a když mi začal utíkat, tak jsem se odpoutal, našel plava a letěl za ním. Cítil jsem zásahy do levého křídla a tak jsem na něj mrknul a viděl jsem pěknou ďouru a jak mi utíká palivo. Přesto, protože Vjazma už neměla být daleko jsem pokračoval po poradě s Plavem v letu na cíl. Letadlo, ale šíleně táhlo doprava a letělo strašně pomalu. Furt jsem nechápal proč. Asi mi poskodili i motory či co. No a pak Plavo prolétl kolem mě a vysvětlil mi to . Razo víš, že ti chybí pravý motor. No já furt koukal na levou stranu a pravé si vůbec nevšímal. A pak, že pešek málo vydrží. Letělo to docela obstojně a nakonec jsem i dajvnul na cíl a něco málo i zasáhl. Ale srovnat to na cíl bylo docela obtížné. Nálet jsem přežil a asi 3x během odletu mi to napsalo Únik paliva. Pohledem na palivoměr jsem zjistil, že palivo mi opravdu rapidně ubývá a domu to nedotáhnu. No nakonec jsem ukázkově sedl do pole pár km za městem bez jednoho motoru a bez paliva se stojícím motorem. Prostě pohoda.

Miluji lety s Pe-2.




Upraveno: Razo on 02.06.2006 10:24
319-169-250
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Razo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05
Posted on 02.06.2006 10:27
plavoo wrote:
mam to cele, ale ma to 44mg ak ma nik nepredbehne mozem to tam hodit zajtra..


Jo to bych rád.


319-169-250
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Plooskie
Letec



Příspěvky: 2675
Místo: Zlín
Joined: 17.11.05
Posted on 02.06.2006 10:45
Mě se to taky vpodstatě líbilo - vpodstatě píšu jenom kvůli té organizaci, resp. hóóódně posunutému začátku ...
Chtěl jsem "nestandartní" akci a tu jsem taky dostal, i když jsem si to teda původně představoval trochu jinak ...

Při prvním náletu jsem jenom lítal za Plavem a sledoval jak vyzobává flaky. Když pak na nás spadli, tak jsem měl pořádný adrenalinový zážitek - ošili mě dvakrát, poprvé to bylo v zatáčce a relativně vpohodě, zato podruhé mě snad v padesáti metrech zásahy do křídla málem otočily na záda, to jsem teda fakt myslel, že je po mě, nicméně jsem to nějak vybral ... takhle rozebraného ILa jsem teda ještě netetěl - v obou křídlech díry jako kráva, konec levého chyběl i s křidélkem, vocásek taky na mraky ... Letěli jsme s Plavem sednout na opuštěné letiště nad Juknov, ještě štěstí, že se nás nějaký šmoula nechytl, to by bylo vymalováno ... Plavo hlásil, že má v háji motor a že bude sedat první. Hraju si na frajera a říkám že jsem sice na mraky, ale že vpohodě, letí to, dám si okruh. Po okruhu jsem nasadil na přistání a zjistil jsem první problém, hydraulika podvozku v pé*deli ... Nu což, zvednul jsem to a poprvé v životě u ILa jsem si vytáhnul podvozek "růčo". Nasazuju druhý okruh, ubírám plyn, ubírám, ubírám ... sákryš - NEUBÍRÁM !!! Kvedlám s tím sem tam, ale nic se neděje - přestřelené lanko přípusti ! Paráda ! Nasazuju třetí okruh (s vysunutým podvozkem a 100%plynu), v pravý okamžik vypínám motor ... kloužu ... áááááá ... a zjišťuju že ten okamžik nebyl až tak pravý, jak jsem si myslel a ty děravé křídla toho už fakt moc neuplachtí. Bouchnul jsem s tím před kus prahem dráhy a byl jsem moc rád, že to skončilo jenom urvaným křídlem...

Druhý polet pohodička - máme ILy se střelcema. Nad cílem absolutní klid, lítáme v kruhu jak na přehlídce, sejmul jsem maskovací síť nad kanónem a jednu vosumatřicítku - vskutku výsledek hodný nejlepšího bitevníka všech dob . Pak jsem nadvakrát ošíval kanony další, ale vydržela sviňa ... Plavo velí odlet, že už jsme se tam motali moc dlouho. Letíme zase na ten Juknov, nějaký dobrák (Noram, Chroust ?? ) hlásí, že sednutí na neobsazeném letišti ubírá mašiny, takže Plavo velí přelet "domů". To jsme si teda dali ! Při příletu vidíme nad základnou dva kontakty, střílí flak. Plavo mění kurs na druhé letiště na jih. Po chvilce vidíme dva fokouše anžto si podávají náš vlak. Ve stejnou chvíli někdo hlásí, že na nás padají další dva - IMHO ti co byli nad letištěm ... Zase nastal šrumec, zase dostávám sodu, naštěstí nijak zásadní. Chvilku se tam točím a pozoruju jak kolem padají ILy a čekám kdy dojde na mě ... To už se tam začínají motat naši stíhači, tak se nenápadně dekuju bokem, a sedám u města na řeku s úmyslem počkat, až si to "hoši honící" mezi sebou vyříkají. Bohužel při dojíždění to se mnou drclo a vohnul jsem si šavli, takže bylo po ptákách ... Ještě jsem tam 5 minut seděl ve střelci a čekal, jestli se na dostřel nepřitoulá nějaký šmoula, že bych ho trochu opepřil. Kluci se sice kočkovali nízko, ale bohužel daleko, takže nic. Rozhodl jsem se před odpojením alespoň poslat přátelský pozdrav jejich směrem, ale při stisku spouště se ukázalo, že už jaksi pozdravy došly ...

Takže tak - pro příště bych ten "přistávací vulch" fakt raději přesunul nad šmoulí letiště ...
345-310-828
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
_Vasilij
Letec



Příspěvky: 441
Místo: Zašová
Joined: 18.10.05
Posted on 02.06.2006 11:34
Koukám Plooskie ten první let sis FAKT vychutnal tenhle adrenalin taky žeru )) paráda

Mno když to vezmu kolem a kolem, tak z mého pohledu to bylo pěkný. Což docela odporuje těm reportům od BAPu , kde popisujete neustálé útoky FW ...Mno když říkám, že u mně dobrý, tak to vlastně znamená, že nepřátělští stíhači dotírají na někoho jiného, že ? Ale jako byli jsme u vás, ale když si FW usmyslí, že přiletí rovně zaůtočí na Ila a odletí rovně, tak s tím jaksisk nejsme schopni nic udělat , Ale pak tam taky točily a už bylo vélké tóčo

No a v tom prvním letu nás ke konci celkem vydrtili ale, to jen proto že jsme tam zůstali prostě déle než bylo zapotřebí. Když odletěl BAP, měli jsme jít s ním, a nedošlo by k tomu. a bylo by to naše (VVS)evidentní vítězství ...

Jinak jsme dělali co se dalo, fakt

Co se týká hlášení mezi IAP, BAP, a jednotlivými svazy, tak bych řekl na úrovni a co se týká doprovodu BAPu, tak to chce komplet, tam i zpět, žádné zůstávání, pokud to ovšem jde nebo až to jde...Páč jak tam pak nad našima letištěma napadli ty Ily, tak to byla hrubá chyba

edit: Jo a Dazzi, dík za to varování před Fw, to bylo fakt za 5 minut dvanáct !!!




Upraveno: _Vasilij on 02.06.2006 11:34
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
GC3_glum
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1150
Místo: Jarpice
Joined: 14.11.05
Posted on 02.06.2006 11:38
Moje dojmy: když beru jenom sebe vcelku spokojenost - 1x sestřelen přežili sme oba i se střelcem a nárokuji si 5 tanků a 1xAAA na dva lety, i když jako velitel čtveřice nic moc, jednou jsem tam chybným odhadem vyvolal pěkný zmatek a sejmul mi fokáč Krtka aniž bych mu mohl pomoci
Když to vezmu jako celou letku tak naprosté fiasko a debakl.
Co je imho špatně:
1) Sebevraždy - pokud si dobře pamatuji tak se včera úplně zbytečně zabili 3 virtuální piloti (2xKubrt,1xKrtek) Tohle je nejblbější způsob jak chcípnout, tohle dělá ostudu celé letce - pěkně to bylo vidět při jízlivé poznámce od Norama (naprosto souhlasím) kdy prohlásil něco v tom smyslu, že ani nepotřebujem fokáče aby nás půlka spadla.

2) Taktika - včerejšek úkázal že celoplukové nálety hrubě nezvládáme, když už se dostanem do cílové oblasti tak to musí být fofr, kroužit 10 minut v kole je ptákovina, útok musí být co nejkratší a nejdrtivější, podle mě by sme rozhodně neměli podnikat takové monstr akce když tam vtrhnou 4 elitní ily rozdělí se na dvojice a každá si vezme půlku bojiště tak škody napáchají skoro stejné a bude jim to trvat max 2 minuty než vypadnou, obří kola jsou hrozně nepružná a zdlouhavá, 95% času jenom pasivně letím za někým a čekám až přijdu na řadu. Při napadení ihned ustupovat na naši stranu, včera sme viděli fokáče jako doty na začátku útoku a místo útěku sme to zkusili prorazit a neuspěli sme, nebylo by lepší ihned začít ustupovat a podle toho jak dopadne dogfight stíhačů se tam pak vrátit a nebo zvolit jiný cíl mimo dohled stíhačů? Taktiku obecně musíme propracovat mnohem víc, metoda vlítnem tam a nějak to dopadne je špatná.
3) Organizace naší jednotky - mám dojem že naprosto nefunguje Ploskie jako instruktor Kubrta, Plooskie z časových důvodů léta minimálně (rozhodně míň než Kubrt) a když už letí tak ti dva nespolupracují jak by měli, včera letěl Kubrt např. v mé skupině a Plooskie u plavaa. Navrhuji oddělit Kubrta od Plooskieho a dát mu jiného instruktora, který má víc času. Momentálně mě napadá jako ideální kandidát Bugs který v Cassiově nepřítomností všemožně ucpává díry v jiných dvojicích. Bugs lítá dost často a zkušeností má dost, od Plooskieho se Kubrt momentálně nic moc nenaučí. Plooskie předvádí dobrý výkon ať letí za kýmkoliv ale jako instruktor imho moc nefunguje. Na Kubrtovi je vidět že talent má, jenom mu chybí instruktor který ho povede v praxi. Ostatní dvojice jsou docela dané a asi bych je netrhal.

Toť zatím vše musím jít zase makat, berte to jako můj osobní názor rozhodně do nikoho nechci rejt a podvracet morálku.
Včerejší polet byl atmosférou a zábavností skvělý i když ukazal na spoustu chyb.
243-816-851
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Krtek
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 560
Místo: Praha
Joined: 05.12.05
Posted on 02.06.2006 12:33
Jo ten let jak sem se zabil byla fak pic... z mojí strany, prostě rudo před očima a ten tank jsem chtěl kanonama rozstřelit za každou cenu, což se teda na konec povedlo ale již jsem to nezvedl a bác. Jak říkám moje chyba . Jinak mám poznámku k výběrů ilů když je zadní střelec tak proč jej nebrat? Jen duševní zpruha je taky dobrá, a ne všichni měli Fw, takže říct že je stejně neučiný je IMHO na nic, protože když po tobě začne šít zadní střelec tak se stejně lekneš a už jsi při útoku opatrnější a nejdeš tak blízko a je šance že se netrefí tak kriticky. uf konec.




"Nebyl čas zjišťovat kdo je kdo."
283-902-539
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
plavoo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1254
Místo: SR_Martin
Joined: 18.10.05
Posted on 02.06.2006 13:07
organizaciu pri utoku som naozaj moc nezvladol .. ale ked sme hlasili nepriatelske doty tak od iapu sme dostali ze za chvilku su tam. pri utoku by ste nam mali hlasit ako ste schopni nas ochranit. asi 2 min na nas utocili bez toho ze by som videl niakeho naseho stihaca .. nabuduce ked vidite ze nam nestihnete pomoct tak nam zavelte ustup bo ja som si myslel ze ste blizko a nemame sa coho bat.

naozaj sa vam zda il so strelcom lepsi? mozno proti befkam, ale proti fokacom kt vydrzia vela zasahov su uplne nanic.

dvojica bugs kubrt moze spolu lietat zatial do doby kym sa nevrati cassius potom sa uvidi .. keby sa zmenili nastalo tak by musel plooskie pre nich spravit skin ..




Lejtenant 3.BAP_Plavoo


nebolo by odveci,
dat si jedno poldeci..
poldeci aj deci,
nebolo by odveci...
206363786
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Bugs
Velitel



Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06
Posted on 02.06.2006 14:19
Súhlasim s glumom:

- ak sme nad cieľom, či letiskom videli doty, o ktorých bolo jasné, že ide o LW, ak je to možné, stiahnuť sa, urobiť kruh a počkať na výsledok df, prípadne okľukou na iný cieľ. Napr. pri našom letisku by som asi radšej urobil čelom vzad, odletel 10km(najskôr Z a potom S, aby sme neostali v ústupovom kurze lw) a počkal na stíhačov, prípadne ich hlásenie o výsledku boja nad letiskom

- dobu útoku skrátiť na 2-4 min(max), nesnažiť sa o vylepšenie si osobného skóre, a preč

Nesúhlasím s glumom:

- ak sa rozbijeme na dvojice v cieľovej oblasti, vytvorenie resp. zorganizovanie obrany pri napaduití je diskutabilné ba priam až nemožné. Dvojice nemôžu operovať úplne nezávislé, môžu síce útočiť na rôzne ciele, ale tak, aby mali prehľad o dvojici "pred nimi" a boli úschopní vytvoriť obranu (stále sa mi zdá ten kruh pre ily najvhodnejší, keď potrebuješ brejknuť na opačnú stranu, do kruhu sa vrátiš relatívne rýchlo). Napr. sme útočili na skupinu tankov, dobre si rozdelil časti, vy ste brali ľavú, my pravú stranu, každy vlastný tank, po útoku sme hneď točili ľavú a radili sa do vláčku. Útok bol koncentrovaný, ciele zničené naraz pri jendnom prelete a stále sme vás mohli kryť. Pri prvom útoku lw Kubrt doplatil na to, že bol posledný a nik za nim, kto by ho varoval a potom po jeho poškodení som nasledoval ja. Nemusí to byť jedno veľké 7-8 členné čertové kolo, možno dve po 3-4 lietadlách, ale dosť blízko na vytvorenie obranného kruhu.

Add zmena dvojíc: počkáme čo na to Plooskie a Cassius. Ja dúfam, že sa to s ním vyrieši čo najskôr. Keby s nami včera bol, tak by si možno lioni medzi nami tak navrabčili. Ja by som práve potreboval presne tie tréningy, ako cepuješ Krtka a to jest vedenie dvojice. A práve na to ešte potrebujem Cassia. A v neposlednej rade, Plooskie sa vyjadril, že jeho dni letu sú Ut, Štv a Ne a to aj dodržuje, takže sa nedá hovoriť, žebý lietal málo. Včera bola naša chyba, že bola ich dvojica rozdelená, mal som s Plavoom letieť ja, alebo oni obaja a naša štvorica ostane trojica. Zatiaľ.

Il s alebo bez strelca: mám radšej Il2 séria3 singl - viac unesie, je rýchleší a aj lepšie točí
a potom Il2m3, je síce zo všetkých ilov najťahší, ale je to moj samoj ľubímyj lúskačik tankov.

Ily so strelcom sú možno lepšie pri obrane zadnej polosféry pred Bf, a pred Fw aspoň varujú, ale ak by sa jednotlivý piloti navzájom kryli (a nevypínali mikráky v boji ako ja včera) možno ale fakt len možno by tí strelci neboli až tak potrební. Ale keď velenie rozhodne, že letíme v double tak sa bude letieť v double a basta.




Upraveno: Bugs on 02.06.2006 14:26
343-964-290
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Plooskie
Letec



Příspěvky: 2675
Místo: Zlín
Joined: 17.11.05
Posted on 02.06.2006 14:23
Co se týče mě a Kubrta, resp. mě jako vedoucího tak tam jsi to vystihl docela přesně Glume ... pámbů a soudruh Stalin jsou mi svědky, že jsem měl o téhle své funkci od začátku vážné pochybnosti. Kubrt může taky potvrdit, že jsme to od začátku nebrali jako vztah instruktor / žák, ale spíš tak, že se budeme učit od sebe navzájem ...
Proto, aby ta dvojice byla fakt DVOJICÍ to chce strávit spolu víc času (který nemám) "ve vzduchu", jinak to je jenom o tom, že letíme "nějak tak spolu". Takže proti případnému přerozdělení nic nemám ...

Co se týče té taktiky útoku - já osobně bych ten kruh až tak nezavrhoval, chce to jenom vychytat. Plavo IMHO ty okruhy lítá moc široké, což způsobuje tu "nepružnost". Píšeš o dvou dvojicích ILů, že to dokážou efektivněji ... bohužel nás bylo víc, bohužel nejsou všichni tak efektivní. A i ty dvě dvojice se při podobném typu cílů musí zatočit, pokud tam máš roztroušené jednotlivé cíle nebo skupiny. Jsem zvědav, jestli zvládneš na jeden průlet standartně ničit víc než jeden tank ... hmm, ty možná jo, možná i Plavoo, Cassius, možná Bugs ale tím to asi končí (nechci se nikoho dotknout )

Zase se vracím k tomu, že už hóóódně dlouho nebyl žádný trénink, na kterém by se skutečně NĚCO trénovalo ! Proč neuděláme coopku, kde se všichni objevíme ve vzduchu 5 km od cíle a nedrtíme celé 2 hodiny taktiku útoku ?! To by možná byl za nějaký měsíc i ten kruh o něčem ! Tréninky jak jsou koncipované teď jsou více-méně klasické polety s nulovým zaměřením na něco konkrétního, trénuje se tak nějak všechno najednou ...

Já ale do toho nechci rejpat - já můžu být rád že si s váma 3x do týdne zaletím, hlubokomyslné úvahy přenechávám velení ...
345-310-828
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Dazz
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 964
Joined: 18.10.05
Posted on 02.06.2006 14:41
Zadní střele zásadně vždy, i kdyby nic nezasáhl doprovodným stihačům pomůže rozeznat letouny, vlastní-cizí. Pro nás stihače je to neocenitelná pomoc a ve druhém poletu to bylo o poznání lepší bohužel pikující Fw jde jen velmi těžce zastavit
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
plavoo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1254
Místo: SR_Martin
Joined: 18.10.05
Posted on 02.06.2006 16:43
razo bacha!!!



leti ti to niako pomaly ... toto som uvidel pri prelete okolo neho ,,razo kde mas pravy motor? trcia ti tam iba droty.."



bez paliva



7,6km..



tesne..



zasah !






Lejtenant 3.BAP_Plavoo


nebolo by odveci,
dat si jedno poldeci..
poldeci aj deci,
nebolo by odveci...
206363786
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
plavoo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1254
Místo: SR_Martin
Joined: 18.10.05
Posted on 02.06.2006 16:45
zaznam je na ftp /zaznamy/sokol vs lion 1.6.2006.ntrk




Lejtenant 3.BAP_Plavoo


nebolo by odveci,
dat si jedno poldeci..
poldeci aj deci,
nebolo by odveci...


Upraveno: plavoo on 02.06.2006 17:10
206363786
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Valec
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05
Posted on 02.06.2006 17:34
Ja k tomu nic moc psat nemuzu ponevadz me to porad vykopavalo.A strasne moc to lagovalo jakmile jsem byl za FW(ten FW lagoval presneji)
Autor RE: CTVRTEK 1.6 3.IAP/BAP vs 1stCL
Dazz
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 964
Joined: 18.10.05
Posted on 02.06.2006 17:42
Valec wrote:
Ja k tomu nic moc psat nemuzu ponevadz me to porad vykopavalo.A strasne moc to lagovalo jakmile jsem byl za FW(ten FW lagoval presneji)


Válec spíš, problém na tvém compu, pár lagů tam bylo, ale nic dramatického.
Strana4 z 4 < 1 2 3 4

Přihlášení
Uživatel

Heslo



Registrace
Klikni zde pro registraci.

Zapomenuté heslo?
Požádejte o nové zde..
Poznámky
K odeslání musíte být přihlášen!

Wolf
14.12.2018 19:43
Kubrte a Razo servus...

Cassius Chaerea
20.11.2018 17:03
Stavte se večer někdy na TS SVK.

Cassius Chaerea
20.11.2018 17:02
Ahoj Kubrta a ahoj Razo. http://3iap.4fan.cz/print
.php?type=N&item_id=152


606_Druindin
20.11.2018 10:24
čus borci, Cass to tu asi moc nečte, jak ho uvidím na TSku tak mu řeknu, že tu má nějaky veterány. Nebo se za nim stavte na TSku SVK (www.vwings.net)

Kubrt
20.11.2018 07:56
Zdar, Cassi, co přesně za BoX je třeba pro lítání v dnešní době? Stačí Stalingrad? Možná bych oprášil joy a pedály...Díky...

Razo
20.11.2018 00:01
Jsem to o Davidovi nejdřív vůbec nepobral. Ach jó. 39,život je sviňa.

Razo
19.11.2018 23:51
Teda to koukám, že stránky fungují. Udělali jste mi radost. Je hezké si zavzpomínat.

Kubrt
18.11.2018 17:55
Zdar všem po více než 10-ti letech. Vidím, že naděje na obnovení letky žije? ex 3BAP_Kubrt

Wolf
07.10.2018 17:03
Upřímnou soustrast.

Dryjo
06.10.2018 22:56
Upřímnou soustrast

Archiv poznámek
Překlad: Plooskie
Copyright © 2005