Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Dudo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 254
Místo: Bratislava, SR
Joined: 19.10.05 |
Posted on 03.02.2006 13:02 |
|
|
fesaci, aka je cestovna rychlost ilov?
do 1k
plne nalozeny, 50/75 fuel
350-400km, presnejsie?
tak aby sme ju boli schopny udrzat
gryzlov uz planuje...
mame najvyssi cas![](../images/smiley/sm32.gif)
![](http://3iap.4fan.cz/orders/podpisy/P_Dudo.gif)
3.BAP_Dudo
RED 4 |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Ondura
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/onda_resize100[47][47].gif)
Příspěvky: 1252
Místo: Kladno
Joined: 06.12.05 |
Posted on 04.02.2006 08:00 |
|
|
Fučida nám zrušil Lavočky 5FN, Tajpane, že by jsi měl včera pravdu a někdo v 5ce ho pořád sestřeluje? |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Cassius Chaerea
Letec
![](../images/avatars/Cassius[21].gif)
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 04.02.2006 08:42 |
|
|
Dudo myslím že naše rychlost se může pohybovat okolo 340 (tedy co se ti zobrazuje na speedbaru. |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Cassius Chaerea
Letec
![](../images/avatars/Cassius[21].gif)
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 04.02.2006 08:46 |
|
|
Jo jinak, nejedná se o Kurland 44 ale o Kurland 45 . |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
plavoo
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/plavoo_resize100[6].gif)
Příspěvky: 1254
Místo: SR_Martin
Joined: 18.10.05 |
Posted on 12.02.2006 21:04 |
|
|
tak na nas trening mimo bap dorazil iba jeden dobrovolnik prestwick..
zobral som si ho za seba nech skusime niake formacie. nedokazal sa ma udrzat na 6, lietal zo strany na stranu.. ale o to nejde. ide o to, ze ak aj ostatny co sa k nam prihlasili su na tom podobne a budu ignorovat nase treningy tak nevytvorime ziadnu bojovu skupinu!! prestwick slubil, ze bude trenovat offline sa udrzat za veducim. ak jeho alebo niekoho ineho kto sa prihlasil na kurland a leti s nami niekto z nas uvidi poriadne ho s prdnite ze ako si to predstavuje..!? ![](../images/smiley/orangeupset.gif)
a musim pochvalit bap na ktorom uz vidno pokroky... xce to len cas...
![](http://3iap.4fan.cz/orders/podpisy_big/P_Plavoo.gif)
Lejtenant 3.BAP_Plavoo
nebolo by odveci,
dat si jedno poldeci..
poldeci aj deci,
nebolo by odveci... |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Cassius Chaerea
Letec
![](../images/avatars/Cassius[21].gif)
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 12.02.2006 21:08 |
|
|
Kurňa teď vidím pod Plavem jeho hodnost. Já chci taky nějakou aspoň nějaký práče abych byl . |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
plavoo
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/plavoo_resize100[6].gif)
Příspěvky: 1254
Místo: SR_Martin
Joined: 18.10.05 |
Posted on 12.02.2006 21:14 |
|
|
napis messikovi mozno ti da lopatu.. ![](../images/smiley/orangebiggrin.gif)
![](http://3iap.4fan.cz/orders/podpisy_big/P_Plavoo.gif)
Lejtenant 3.BAP_Plavoo
nebolo by odveci,
dat si jedno poldeci..
poldeci aj deci,
nebolo by odveci... |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
GC3_Messik
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/avatar[55].jpg)
Příspěvky: 710
Joined: 29.12.05 |
Posted on 12.02.2006 22:44 |
|
|
kuřna chlapci až budete trénovat hókněte na mě, ať vidím co ve vás je. A na speciálce běda vám jestli budete mít lepší cover než já v B25 ![](../images/smiley/orangelaugh.gif) ![](../images/smiley/orangewink.gif) |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Razo
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/Razo[9][14].gif)
Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05 |
Posted on 12.02.2006 23:34 |
|
|
Ohledně letové formace. Nebylo by lepší aby dvojici tvořily 2 stroje stejného typu. Nezdá se mi rozumné, že spolu letí stroje různých letových charakteristik a s různým bojovým potenciálem. S Il-2 type 3m budeš útočit trošku jinak než s Il-2 type3. |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
GC3_glum
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/glum[31].jpg)
Příspěvky: 1150
Místo: Jarpice
Joined: 14.11.05 |
Posted on 13.02.2006 06:10 |
|
|
Nemůžu mluvit za Duda, ale myslím že to jistý smysl má. Výkony mají podobné - typ 3m je jen o trošku pomalejší a trošku hůř manévrovatelnej. Výhodu ty smíšené dvojice mají v tom, že typ3 odhází na tři průlety vše co má, zatímco typ 3M potřebuje cca 5 minut než vystřílí co potřebuje. Po tu dobu mu může typ 3 hlídat záda, očumovat oblohu kvůli stíhačům a případně hledat další cíle. |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Razo
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/Razo[9][14].gif)
Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05 |
Posted on 13.02.2006 07:13 |
|
|
glum wrote:
Nemůžu mluvit za Duda, ale myslím že to jistý smysl má. Výkony mají podobné - typ 3m je jen o trošku pomalejší a trošku hůř manévrovatelnej. Výhodu ty smíšené dvojice mají v tom, že typ3 odhází na tři průlety vše co má, zatímco typ 3M potřebuje cca 5 minut než vystřílí co potřebuje. Po tu dobu mu může typ 3 hlídat záda, očumovat oblohu kvůli stíhačům a případně hledat další cíle.
A nebo taky můžou dvě 3m útočit spolu a dvojice typu 3 jim hlídá záda, což mi přijde takový organizovanější. A hlavně když spolu letí ve formaci, tak je to jednodušší. Různé letové char. dle mého mohou způsobovat problémy a typ 3 musí brát ohled na 3m.
Upraveno: Razo on 13.02.2006 07:18 |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
GC3_glum
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/glum[31].jpg)
Příspěvky: 1150
Místo: Jarpice
Joined: 14.11.05 |
Posted on 13.02.2006 07:34 |
|
|
Razo wrote:
glum wrote:
Nemůžu mluvit za Duda, ale myslím že to jistý smysl má. Výkony mají podobné - typ 3m je jen o trošku pomalejší a trošku hůř manévrovatelnej. Výhodu ty smíšené dvojice mají v tom, že typ3 odhází na tři průlety vše co má, zatímco typ 3M potřebuje cca 5 minut než vystřílí co potřebuje. Po tu dobu mu může typ 3 hlídat záda, očumovat oblohu kvůli stíhačům a případně hledat další cíle.
A nebo taky můžou dvě 3m útočit spolu a dvojice typu 3 jim hlídá záda, což mi přijde takový organizovanější. A hlavně když spolu letí ve formaci, tak je to jednodušší. Různé letové char. dle mého mohou způsobovat problémy a typ 3 musí brát ohled na 3m.
To mě zajímá, budeš mít teď někdy čas a chuť že by sme to vyzkoušeli? Já si veznu 3M ty 3 a poletíš jako vedoucí a do kolika % plynu se tě budu schopen držet. Já myslím že tam zas tak obrovský rozdíl není, ale nevím to přesne a proto bych to rád zkusil. Já můžu Po,Út a pak až v neděli večer a dál. St-Ne jsem bohužel pryč. |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Bugs
Velitel
![](../images/avatars/Bugs[66].gif)
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 13.02.2006 08:33 |
|
|
Mne bohate stačí, keď mi poviete, kto to riskne ako môj vedúci (žeby Cassius?! ), s čím letím a čo sa mám pokúsiť trafiť tak, aby som to prežil skôr, než ma dostane LW. ![](../images/smiley/sm20.gif)
![](http://3iap.4fan.cz/orders/podpisy_big/P_Bugs.gif)
Upraveno: Bugs on 13.02.2006 08:35 |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Razo
Registrovaný uživatel
![](../images/avatars/Razo[9][14].gif)
Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05 |
Posted on 13.02.2006 09:50 |
|
|
Dnes večer bych mohl mít čas po 20h. Sejdem se na ts Glume. |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Dudo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 254
Místo: Bratislava, SR
Joined: 19.10.05 |
Posted on 13.02.2006 10:21 |
|
|
ok, uz som spät
do vzduchu sa dostanem najskor zajtra, tak zatial ako keby som tu nebol![](../images/smiley/orangewink.gif)
btw skusaliste nasim odpadlikom (tusim uz ostal iba plavec poslat PM na svk?)
![](http://3iap.4fan.cz/orders/podpisy/P_Dudo.gif)
3.BAP_Dudo
RED 4 |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Cassius Chaerea
Letec
![](../images/avatars/Cassius[21].gif)
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 13.02.2006 15:26 |
|
|
Jelikož se mnou zneznámých důvodů fučida nekomunikuje(ani jejich server), tak bych chtěl poprosit duda o zjištění jak vůbec budou vypadat nálety. Od Fučidy jsem slyšel naznačení že nejspíš budem na akce lítat ve 3-4 kusech a nejspíš asi typ 3 zvlášť a typ 3m taky. Chtělo byho dokopat aspoň k náletům 4 ilů z toho 2 typ3 a 2 typ3m (já vím že se sice nedá dělat obraný kruh, ale mimo velké cíle tedy letiště atd., je spolupráce 4 ilů nad cílem dobře nejspolehlivější a nejúčinější). |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Plooskie
Letec
![](../images/avatars/Plooskie[36].gif)
Příspěvky: 2675
Místo: Zlín
Joined: 17.11.05 |
Posted on 13.02.2006 17:57 |
|
|
To námjako Fučida bude plánovat útoky, jo To je nějaké divné, ne ? Zaprvé to teda není moc "historické" (operace bitevníků po 3 letounech ... to teda nevím ), a zadruhé to je snad věc našich velitelů, ne ?
To by nám taky mohli šmoulové "nařídit" lítat po jednom, aby se na nás mohli bez obav vyřádit ... ![](../images/smiley/orangesigh.gif) |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Cassius Chaerea
Letec
![](../images/avatars/Cassius[21].gif)
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 13.02.2006 18:43 |
|
|
Plooskie wrote:
(operace bitevníků po 3 letounech ... to teda nevím ![](../images/smiley/orangeno.gif) ), a zadruhé to je snad věc našich velitelů, ne ?
To by nám taky mohli šmoulové "nařídit" lítat po jednom, aby se na nás mohli bez obav vyřádit ... ![](../images/smiley/orangesigh.gif) No Plooskií historicky letalo tolik ilů na akci kolik bylo potřeba nebo kolik bylo k dispozici a dost běžně třeba jen 2. Jinak trojka je fakt minimum, chtěl bych ho dotlačit na ty 4 ily. Protože osm a více ilů je dost nebezpečné i pro nás. Jednak by to muselo bejt obrovský schromaždiště cílů a hlavně při větších počtech si navzájem překážíme nad cílem a létat ve vláčku by bylo časově náročné. |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Plooskie
Letec
![](../images/avatars/Plooskie[36].gif)
Příspěvky: 2675
Místo: Zlín
Joined: 17.11.05 |
Posted on 13.02.2006 20:14 |
|
|
Cassius Chaerea wrote:
... historicky letalo tolik ilů na akci kolik bylo potřeba nebo kolik bylo k dispozici a dost běžně třeba jen 2...
... v pětačtyřicátém, jóóóó ? ... tak to bych se teda divil - tohle možná platilo na začátku války, ale ne Kurlandu určitě ne ... dvojka ILů se hodí možná tak pro volný lov (kotlaření), i když to nebylo u VVS asi moc rozšířené. A z hlediska taktického napadání pozemních cílů by se asi posílání dvojky nebo čtyřky ILů moc nevyplatilo - předpokládám spíš nasazení celých pluků najednou. Nikdo by IMHO neposílal dvojku ILů na likvidaci "kolony" 5 náklaďáků ...
S tím "chaosem" u cíle bych si taky dovolil nesouhlasit - myslím že 8 Ilů ve vláčku se (při správném vedení) nebude vzájemně ani zdržovat ani ohrožovat - spíš je to záruka úspěchu při likvidaci (téměř) jakéhokoliv cíle během jednoho letu. |
|
Autor |
RE: Speciálka Kurland 44 |
Cassius Chaerea
Letec
![](../images/avatars/Cassius[21].gif)
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 13.02.2006 20:32 |
|
|
8 ilů se steží dokáže udržet v sestavě a myslím že bude dost velký riziko že nám vždycky někdo odbočí od sestavy o pár set metrů a pak je s ním amén když tam budou fokáči. A nad cílem to bude vypadat hrozně, pokud třeba narazíme na kolonu vozidel, protože časově je nejlepší útok ve dvojicích a čtyři dvojice se téměř stoprocentně nikdy nedohodnou a vždy bude velký riziko že jedna dvojice bude útočit současně s jinou. A pak je tu ještě jedna věc že se bude jednat o mapu kde bude asi na 200 objektů, to znamená že žádné stovky tanků, nebo přecpané nádraží k prasknutí. A tedy téměř jistě se bude jednat o útoky proti "pár" pozemním cílům a posílat všechny ily na osm náklaďáků nebo deset tanků je zbytěčné a jak jsem řekl riskantní.
Jinak "historicky" se i v 45 zvláště po několika dnech ofenzívy nasazovaly "zbytky" letadel co zbyly k akci. To platí třeba i u pozemních sil, při ostravské operaci když necelá naše padesátka tanků vyrazila na Prahu tak se jich sem dostalo myslím jen tři.
A dále tak jisto se u bitevníků nenasazovaly celé pluky, protože až na pár vyjímek (citadela, Berlín, atd.) nebyla šance že najdou takové množství nepřátelských vojsk na jednom místě a naopak takové hromadné nasazení by znamenalo že na ostatních úsecích fronty nebudou k dispozici letadla. Takže bylo pravidlem posílat 4-8 letadel, více už bylo vyjímečné. |
|