panove, vymejslite "zhovadilosti", pokusim se to tedy zastavit - aby se zamer zdaril, budu zde reagovat na diskusi, kterou vedete http://3iap.org/forum/forum/viewthread.php?forum_id=75&thread_id=1001, tolerujte tedy muj monolog ... snad s vyjimkou Jirika a Bugse ... ve vetsine pripadu by totiz stacilo pouzit mozek, aby jste si vlastni navrh zamitli
predne bych chtel upozornit na to, ze se jedna o system Warbirds a ne Tajpan, jakykoliv odklon od puvodni myslenky by byl ideove nespravny !!!
1--------------------------------------------------------- jak funguji skutecne Warbirds:
pro zabrani letiste, v online "arene", kde se nerestartovala mapa, o cca 30-60 letistich, je nutne zlikvidovat ruzne cile na letisti tak, aby v jednu chvili stala pouze vez (objekty se opravuji v zavislosti na jejich poskozeni, maximalni doba opravy je 2000s), do ktere se vysadi paragani nebo se provede prisatni s vysadkem na zemi
2--------------------------------------------------------- puvodni zamer
bylo vytvorit system, ktery se bude chovat podobne v omezenem prostredi IL2 a bude matematicky spravedlivy s pokud mozno nejjednodussimi pravidly
3--------------------------------------------------------- hlavnim prinosem
je samotne uziti ideie Warbirds, ktera vyzaduje pro zabrani letiste primou akci uzivatele, tedy pristani letadla a ne zadne matematicke vypocty (kolik tanku zbylo, kolik zbyva letadel, dosli piloti a pod.)
4--------------------------------------------------------- mapy
jsou v systemu jednou z klicovych paremetru pro hratelnost, proto je treba dbat na to, aby mely urcite standardizovane parametry (spatna mapa, i kdyz vypada krasne, muze znehodnotit celou Vogonovu praci)
5--------------------------------------------------------- pravidla
definujici podminky pro uspech (vitezstvi na jedne mape) jsou tak neocekavana, ze se spise blizi on-line valce, nez klasickemu DFS
6--------------------------------------------------------- prevedeni ideie do praxe
znamenalo zjistit jak funguje dedikovany server a jak se budou chovat uzivatele na nem
##################################### ADD 1
- paragani bud vyskocili, padali, a pak bezeli do veze, kde se jich muselo sejit ca 6 (a nebo vystoupili a bezeli do veze, kde se jich muselo sejit ca 6) pricemz je bylo mozne cestou zabit palbou z palubnich zbrani nebo bombardovanim, to vse do doby, nez se opravi alespon jeden objekt , ktery by zpusobil jejich zajeti
- letiste byly uniformni !!!
ADD 2 matematicky spravedlivy znamena, ze
- budou mit obe strany stejne mnozstvi jednotek na letistich navzajem si odpovidajicich
- budou stejne casy a podminky pro zabrani letiste
- zasobeni zniceneho letadla potrva stejnou dobu, atd
(i kdyz to samo o sobe bude nespravedlive)
ADD 4 pravidla pro tvorbu map, aby system CzechWar/Warbirds fungoval
- umisteni letist musi byt idealne symetricke (idealni rozmisteni je trojuhelnik)
- fronta musi byt relativne uzka, aby nedoslo k prilisnemu rozptyleni bojovych operaci (50 uzivatelu)
- minilamni vzdalenost letist musi byt vetsi jak 20km (zabrani se tim vytvoreni jednoho nedobytneho superletitiste)
- maximalni vzdalenost se nedoporucuje vetsi jak 40km (takove letiste by se nedalo branit ze sousednich, diky nepomerne delsi dobe priletu obrancu)
- pozemni jednotky by mely byt v blizkosti letiste, cimz je jednoznacne definovano, ze jsou cilem (tanky funguji jako tvrde cile "hangary")
- pozemni jednotky by mely byt dostatecne rozptylene, aby se nedaly vybombardovat jednim-dvema nalety (vyjimky, jako kolony, potvrzuji pravidlo a jsou zpestrenim pro bombardaky)
- doporucuje se uzit stejnych CAPTURE PLANE (HE111 a G4M), aby nedochazelo ke zmatkum (pokud uz maji spojenci japonske letadlo)
ADD 5 system je zalozen na znalosti pravidel alespon jednoho uzivatele z obou z bojujich front, jenz ma chut a silu organizovat utoky na nepratelske cile
ADD 6 to v konecnem dusledku znamenalo predstavit si obrovske mnozstvi scenaru, ktere se muhou odehravat na serveru (proc nejsou nektere vlastnosti implementovany se dozvite v nasledujicim postu)
nektere veci zde budu citovat, ale neuvedu to, je to vicemene jedno
budu se ale drzet zakladni konstrukce dotaz/namet - vyjadreni
Navíc Eastern Front není o vulchování, je o útocích na pozemní cíle v oblasti letiště a je nanejvíš logické, že když tam chce nepřítel vzlítnout, tak se mu v tom útočníci snaží zabránit, ale on tam vzlítat nemusí má na výběr +-7 letišť.
A k tomu systému, není nic jednoduššího, než si vzít letadlo z jinýho letiště a ty "vulchery" sestřelit.
i ked s C.P by som to vynechal. Ked už sa vyklčuje dané letisko( na 90%), tak nech sa cca po 10-20 minútach (na návrat ) ukončí mapa a letisko zmení majitela. Bude to podla mna viac akčnejšie a viac reálnejšie. Potom by nasledovalo viruálne obsadzenie letiska pozemnými jednotkami.
toto je degradace na obycejny DFS
I ked i to C. P nie je zlý nápad, ak by letiská mali rôzny planeset.
Napr taký Stalingrad1942, len na jednom letisku by boli nové typy stíhačiek La5, alebbo Bf109G2. Ak by sa tam viedol útok a potom C.P ( letisko by bolo hlboko v zázemí), to by bol klasický diverzný útok výsadkárov. A pri obsadzovaní s C.P by stačilo aj menšie percento zničenia leiska (cca50%).
letadla na vzdalenem letisti by nemela sanci doletet vcas na frontu, pokud by se nepritel rozhodl zautocit na blizke letiste
zaroven by nebylo mozne s nimi rychle pristat a reorganizovat obranu
V pôvodnom WB, treba zničiť 90% a pristátie C.P. A ak sa zničí C.P, tak asi celé snaženie útokov na pozemné ciele je zbytočné. aspoň tak si myslím.
Ak by sa dalo nejako upraviť WB, boli by dva spôsoby obsadzovania letiska, prvý :90% a zmena mapy a druhý :50% a C.P.
- CAPTURE PLANE muze letet znova, nebo jich muze letet nekolik soucasne, nic tedy neni zbytecne
- znicit 50% letiste je velmi snadne, pokud se vrhne utocnik pouze na auticka
Vogone, když Tě tu máme na drátě, dalo by se místo přistání capture plane použít třeba výsadek paragánů - řekněme 2 povedené výsadky nad zničeným letištěm během 2 minut? Pokud bude interval delší, tak se to nuluje počítání toho předchozího výsadku... Myslím, že to je jednoduché, lepší než CP, který občas stojí rozstřílenej na dráze s mrtvým pilotem, ale jenom nedáš hned refly a je to zajaté...
- paragani nejdou simulovat a priletu 2 CAPTURE PLANE v 6000m by defakto neslo zabranit (obzvlaste pak v pripade, pokud by vysadili paragany a v klidu umreli)
- system CzechWar/Warbirds nikoho nenuti, aby CAPTURE PLANE letalo bez ochrany vlastnich letadel ... mimochodem, po zabrani letiste muze CAPTURE PLANE bezpecne respawnovat
Jestli myslis to ze by dva jedinci vyzkocili nad letistem z letadla...tak nevim nevim. Proto ze pak by vlastne se bylo by nutne premyslet ci je platny a ci je neplatny seskok..ono kdyz budes jako stihac branit zabirane letiste muzes taky vyzkocit, a pak by jses pocital jako pagan.
A zase pak by se muselo omezit ze by bylo jedno specialni letadlo z ktereho vyzkoci pilot. Nevim to pristani mi prijde o hodne leosi...ono si vem ze paragani stejne skakaly spise nekde do poly a tak, nikdy se primo nad strategicky cil neskakaly.
tady skutecne nekdo nemyslel, toto by vedlo k zabijeni pilotu na padaku (ostatni duvody, proc by to neslo nema vyznam zminovat)
Bolo by možné ciele doplniť na úkor počtu letísk (maximálne ich môže na mape byť 14), ale bolo by vhodné vymyslieť, ako by mali ovplyvniť vývoj na mape. Napr. Zásobovacie koklóny a ich vplyv na zásobenie letísk po otočení mapy pod.
- o tomto se uvazovalo, takove cile by vsak musely byt u kazdeho letiste (to by zvedlo naroky na tvurce map)
- prinejmencim by museli byt povinne, aby se zachovala rovnovaha poctu znicenych cilu k dosazeni restartu mapy
system by nemel umoznovat branit velke letiste rychlym a zdrcujicim protiutokem na mala letiste, coz by vedlo k rychlemu restartu jeste pred dobytim velkeho letiste
clone9cz wrote: panove, vymejslite "zhovadilosti", pokusim se to tedy zastavit - aby se zamer zdaril, budu zde reagovat na diskusi, kterou vedete http://3iap.org/forum/forum/viewthread.php?forum_id=75&thread_id=1001, tolerujte tedy muj monolog ... snad s vyjimkou Jirika a Bugse ... ve vetsine pripadu by totiz stacilo pouzit mozek, aby jste si vlastni navrh zamitli
Ale prd, pouzil jsem mozek a stale si myslim to sami, proc bych nemohl chtit aby na jejich servru zustaly tak pekny mapy a planes a pri tom se cile vyskytovali predevsim mimo letiste??? Me Clone nezajima Jirkuv projekt a nechci ho menit, jen vyjadruju v klidu svuj nazor ne?? Copak se k tomu nemuzu vyjadrit?? Te to musi tak stvat?? Prudis tady, prudis na SVK, kazda kachna Te vytoci, no des
Proste jste s Kralikem nak domluveni, teda on je predevsim domluvenej s Jirkou, tak to neres ne?? My tady prece muzem krasne diskutovat co se libi nam a co bysme si tak predstavovali, nikdo prece nerika "Kraliku, ty hnupe zmen to nebo me naseres!!!" Ale proc kvuli Tobe nemuzem zkuzit popostrcit Kralika smerem kterym chcem?? Co Ti na tom vadi?? A proc se do toho pletes timto zpusobem??
clone9cz wrote: panove, vymejslite "zhovadilosti", pokusim se to tedy zastavit - aby se zamer zdaril, budu zde reagovat na diskusi, kterou vedete http://3iap.org/forum/forum/viewthread.php?forum_id=75&thread_id=1001, tolerujte tedy muj monolog ... snad s vyjimkou Jirika a Bugse ... ve vetsine pripadu by totiz stacilo pouzit mozek, aby jste si vlastni navrh zamitli
Ale prd, pouzil jsem mozek ...
ptat se te, jestli se nebudes zlobit, kdyz ti to napisu otevrene, je blbost ... v tomto vlakne udelam oproti puvodnimu rozhodnuti vyjimku a budu reagovat na konkretni osobu, tebe (pokud bych napsal neco spatne, tak se ozvi, a ja za zajistim u kralika, aby ty OT smaznul)
precti si tedy obe vlakna a snaz se predstavit moji situaci, kdy se mi nechce po tlachani o CLDS (CzechWar v2) vubec nic vkladat, pak nekdo napise, ze pristavani je blbost a tim defakto zrusi celou jirkovu praci ... proto jsem zde zalozil vlastni vlakno, kde budu reagovat vecne na pripadne (zde anonymne citovane) navrhy uvadene v diskusi
s objektama mimo letiste jsem to uz take vysvetlil, ver tomu, ze bych je chtel taky, zkusim to ale vysvetlit jeste jinak
pokud se bude, po restartu, stahovat jedna mapa (150kB=15kB/s) 10s kazdemu z 50 pripojenych uzivatelu (50*10=500), poslednimu se natahne za 500/60=8.3minuty
coz povede k nasledujicimu
1 uzivatele se ti odpoji
2 i kdyby to tak skutecne fungovalo a vsichni trpelive cekali, tak server nekoho znich vykopne na nejaky TIMEOUT
(oboje jsme si v praxi vyzkouseli na puvodni mape Kubane s 26 letistema)
pozor, ted kdo mysli, tak pride na to, ze resenim je bud zmenceni mapy (snizeni poctu objektu), nebo zmenceni maximalniho poctu uzivatelu pripojenych na server
to je tak vsechno, co bych chtel napsat ... neni
IMHO napsat, ze si to prejes, bylo tedy zcela zbytecne, ja si taky preju ferarri a nikde to nepisu, stejne tak jako Bugs vi, ze je server "jeho" !
zaroven prikladam mnou zmineny post o poctu objektu - letist
pozor, uz z "28.06.2007 03:10", ze 3 hodin rano !
Bugs wrote:
V skratke:
Filizófia systému je obsadzovanie letísk. K tomu, aby bolo možné letisko obsadiť je potrbné zničiť techniku na ňom a v jeho okolí. Systém ma nastvené okolie do 3 km od stredu letiska. Nie problém doplniť ciele mimo letiska aj za okruh 3km, ale bude to mať nasledujúci vplyv.
a ) neovplyvní ich zničenie poškodenie letiska, len osobné štatistiky
b ) aby nebola mapa preplácaná cieľmi, bude potrebné znížiť počet cieľov na letiskách.
Bolo by možné ciele doplniť na úkor počtu letísk (maximálne ich môže na mape byť 14), ale bolo by vhodné vymyslieť, ako by mali ovplyvniť vývoj na mape. Napr. Zásobovacie koklóny a ich vplyv na zásobenie letísk po otočení mapy pod.
predne bych chtel upozornit, ze "jste" obdrzeli Czechwar DFS/Warbirds jako hotovy produkt, do nez lze doplnovat pouze mapy (specialne pripravene mapy pro Czechwar DFS/Warbirds) a generovat vlastni statisticke stranky, od toho by se meli odvijet vase zadosti o vylepseni ... filozofie tedy menit nejde, jak pise Bugs, je totiz primo zalozena na Warbirds, kde take nebyly zadne dalsi cile, jen letiste ...
ucelem tedy bylo nejdrive naprogramovat funkcni a zivotaschopny server postaveny na systemu Warbirds (nez pridavat neco navic) coz se dle meho podarilo naprosto dokonale - celou dobu jsme totiz s jirkou zvazovali co se stane "kdyz", a bylo jich opravdu hodne (pokud volate po druhe generaci CzechWar DFS, tak jste si spletli vlakno )
vybalim to na rovinu, momentalne pracuju na mape kurlandu s 16 a 18 letistema a pokud budete chtit neco vedet o duvodech, proc ono funguje tak a ne jinak, jsem plne k dispozici, setrete tedy kazdym off-topicem, at me to neprejde
omezeni ca 14 letist na jednu mapu
bylo aplikovano ve chvili, kdy se nam zacali uzivatele odpojovat, nebo byli vytimoutovani pri cekani na nahrani mapy po jejim restartu (IL2 obsluhuje uzivatele jednoho po druhem, padesaty z prihlasenych musel tedy cekat az se nahraje 150kB mapa 49 uzivatelum pred nim, v nekterych pripadech se bohuzel nedockal diky timeoutu)
proto take nejsou vitany dalsi desitky objektu a alternativnich cilu, ktere by jeste ke vsemu rozptylovaly pozornost uzivatelu od cilu hlavnich
PS: diskuse o tom, kdo s jakym letadlem znici letiste jsou irelevantni, nikde totiz nevidim, na jak velke letiste kdo z vas utocil nebo bude utocit - objekty jsou v rozmezi ca od 40 do 70 a u flaku od 10 do 20 v zavislosti na typu letiste, takze si o 3 IL2 nechte zdat
Clonaku sry, necekal jsem ze se mnou budes ztracet cas, tady jde o to, ze se trosku mijeme, kazdej mluvime o necem jinym. Tobe jde primarne o ten Vas system, me o to co BYCH RAD aby se na servu kluku 3.IAP/BAP litalo, neprudim do vaseho systemu, prudim uplne do zakladu, proste jsem diskutoval o tom ze PRO ME by bylo lepsi kdyby to byl klasicky DF s upravenyma mapama co jsou na ted na tom vasem systemu, to je vse.
Proto jsem se navazel do toho jak vystupujes, prislo me to zbytecne horkokrevny, ale to bude asi tim ze ty si si myslel ze Ti (Jirkovi) chcem preoravat ten system. O coz jsem ale ja defakto nestal.
A koňáku, nenechaj sa mystifikovať, je to všetkými masťami mazaný brouk Pytlík, po slovensky chrobák Truhlík.
Tu neide o to ako a čo funguje, vlastne ich to ani nezaujíma, ale o to aby diskutovali.
BTW, keď Jirka zrušil to svoje diskuzné fórum k CW, požiadal som ho, či by nám nemohol preposlať tú EN verziu pravidiel. Nemá ju, ale hovoril, že to bolo tvoje dielo, takže ak ju niekde máš, nemohol by si nám ju poskytnúť? pls.
Rád by som to hodil na stránky EF/CW.
Kraliku ted nechapu, v cem mystifikuju?? To co jsem napsal myslim vazne. S tou diskuzi mas pravdu, jsem tu abych diskutoval, na tom neni nic spatnyho ne?
Aj tak nechápem, prečo by som ti nemohol ulámeť tykadlá.
Ide o to, že su tu miešajú hrušky s jablkami. Ako kalvádos by to nebolo možné zlé, ale v tomto prípade sa to nehodí.
Po istých vyjasneniach si vlastností tohto systému s Jirkom bez nutnosti výrazného zásahu do programu ako takého, bola by tu možnosť roztiahnuť tie ciele aj ďalej od letiska. Len to musím odskúšať.
Nie je to zlý systém len je nevhodný na Východnú frontu.
Problém je v hráčoch. Sú asi dva typy.
Prvý . dostane do rúk hru a hrá ju a nič zásadné nerieši.
Druhý: snaží sa o maximálnu realitu , hlavne ak sa jedná o simulátor.
Príklad: Vyšla stratégia Total War Rome.Super, bomba vec ale viac menej arkádové hra. Ale najlepšie a najviac približujúce historiu boli na tom módy ktoré utvorili samotný si hráči: Total Realizmus, Barbarum atd. ALebo SH3 a SH4, simulátor ponoriek z WWII. Teraz som dohral dve misie v Pacifiku za 1942 a dosiahol takú istú tonáž ako Amer. eso za celú vojnu. TAk som radšej skončil a vrátil sa k SH3 nainštalovaj jeden z najťahších módov a nadávam a nadávam a hrám. Ale páči sa mi to , je to lepšie ako ked som začínal v pôvodnom SH3 a mal v lete 1940 už cez 250.000BRT bez žiadnej virtuálnej smrti. Alebo dnešný BF2, arkádovka nad arkádovky. Ale hráčsky mód Projekt Reality, tak to je sila. (skôr šialenost, toto neodporúčam, reality zabíja).atd
A IL2.? V nom boli dve cesty. Prvá, ala OLEG zlepšovanie FM a DM.
Druhá, rôzne virtuálne vojny a DF servery.
Prvá je už pasé ale v tej druhej sa dá ešte čo to urobiť.
Jirko, ty robíš skvelú vec pre túto komunitu a dúfam že ešte vela vecí pre mu spravíš. A dobre vieš že doma nik nie je prorokom. Spravil si CW, LW , Warbirds a ešte vela vecí. Ale...
S týmto Warbids je to tak trochu krok vedla. Je to ako keby si urobil skvelú pevnú cestu (systém Warbirds) ale dal ju na slabé podlažie, ktoré to neunesie ,Východná fronta.
Warbirds sú skvelý ale len na Pacifických mapách, kde sa naozaj jednalo hlavne o boj o letiská a lietadlové lode. I ked zase kvôli planesetu, bol by z toho asi paškvil.
Problém je , že na Východnej fronte , bol základ bojov :
Podpora pozemných jednotiek na fronte.
čo WB neumožnujú.
... ale na jednu vec , ktorú si spravil nezabudnem. A to bolo podla mna asi najlepšie čo som zažil. Tvoja mapa Stategy-Normady-DF.
To bola sila. Aj ked nakoniec to nedopadlo najlepšie, u mna to bola asi najrealistickejšia simulácia v IL2. Okrem SM.
Ak by si tento systém prerobil na východnú frontu, mapa Stalingradu je na to stvorená, tak to by bola pecka ako hrom.
Nájsť, zničiť, chrániť. rozmýšlať.
To všetko a ešte viac Tvoja Normandia obsahovala.
Ale WB, sorry.
A nehnevajte sa na mna , ja vás . a keby predsa som vás a chceli by ste tak radšej zabudnite a pojdte na aby sme potom mohli alebo
Váš Tajpy
tajpane, tohle je presne dalsi omyl, ktery tu zminujes. Czechwar/Warbirds totiz vubec nebyl planovan jen pro vychodni frontu, proto to taky ani nemohl byt omyl nebo slapnuti vedle ... jen proste ty zapadni mapy sou takovy maly
zaroven si myslim, ze je "Eastern Front" naprosto nevhodny nazev, nebot v sobe neobsahuje CzechWar ani Warbirds a nuti tim kazdeho tvuce map uvazovat vychodnim smerem
Bugsi ty si asi Chrousta taky moc nepochopil, on by jen raději místo téhle Vogonovky viděl na serveru obyčejný DF mapy z východní fronty a reál typu LionsDF.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
Cassius Chaerea wrote:
Bugsi ty si asi Chrousta taky moc nepochopil, on by jen raději místo téhle Vogonovky viděl na serveru obyčejný DF mapy z východní fronty a reál typu LionsDF.
zastavte to uz, my sme to pochopili, jen to nemel psat do vlakna kam to napsal
Zabudnite na obyčajný DF s východnými mapami, mali sme ho , mali ho aj lioni a s real nastavením sa moc neosvedčil. Jirkov systém je v istom zmysle vyhovujúci. A ako som už hovoril, dá sa upraviť bez nutnosti zásahu do systému tak, aby boli ciele viac roztiahnuté. Horšie to bude s ich lokalizáciou, ale nejaký ten dymík by tomu mohol pomôcť. Len potrebujem upraviť mapy a to chce ČAS.
Add východné mapy, máme tam aj Afriku, chystám sa do Talianska a pod. Názov je síce mierne zavádzajúci, ale korešponduje s typom letky, ktoré server prevádzkuje. Ako som už kdesi písal, neobmedzujeme sa len na východ, len ho preferujeme.
Každá reálne znejúca myšlienka je dobrá, len si treba uvedomiť, že úpravu systému musí spraviť Jirka. Pokiaľ je to v mojej moci a možnostiach a súčasne sa mi nápad aj pozdáva, nevidím prekážky ho zrealizovať.
CW tak ako je postavená teraz na WB je možno jednoúčelová, ale poskytuje veľké množstvo variácii, Útoky na letiská v bombardéroch - level, alebo dive, bitevné útoky, útoky na obrnené jednotky, ale tiež poriadne stíhanie, vyžaduje spoluprácu, možnosť lietania veľkých formácii bombrov (ako napr, včera slušná zostava Ju88 proti Pe2) a pod.
Zámerom autorov istotne nebolo vypracovať dokonalý systém, ale systém, ktorý by poskytol inú formu zábavy ako iné servre. A preto sme to sprevádzkovali u nás, aby táto možnosť ostala. Nepasujeme server do polohy väčne obsadeného DF, ale do pozície servra, kde sa občas zíde slušná zostava pilotov na oboch stranách, ktorí majú chuť na čistokrvný vulch.
Bugs wrote:
...
Add východné mapy, máme tam aj Afriku, chystám sa do Talianska a pod. Názov je síce mierne zavádzajúci, ale korešponduje s typom letky, ktoré server prevádzkuje. Ako som už kdesi písal, neobmedzujeme sa len na východ, len ho preferujeme.
...
italie je problem, ktery se bude zrejme resit az po prazdninach, jestli vubec, sou na ni totiz obrovsky (nejvetsi) letiste, a to by opet znamenalo zvetsit radius pro pristani CAPTURE PLANE ... pokud to bude tusim soucasnych 800-1000m, tak nikdo nebude vedet kam presne CAPTURE PLANE ma pristat, aby zabralo 2000m dlouhe letiste
PANOVE, nemuzete si to resit v nejakem neverejnem vlajkne, tedy to, ze ten server nechcete
predpokladam, ze bugs chce provozovat server, na kterem se bude litat
staci se prece podivat na HL, kolik je tam prazdnych DF serveru ... proc ja se s vama vubec mazu, nakonec to odnesou uzivatele, kteri jsou se serverem spokojeni
pokud se vam to nelibi, tak drzte ... Bugs chce zjevne provozovat CW/WB, nikoliv obycejny server jako WingOverEurope a vy by ste za to meli byt radi
az si teda nekdo z vas zkusi naplnit vlastni DF server 50 lidma aspon na 2 hodiny denne celych 7 dni v tydnu, tak delejte chytry
606_Druindin 20.11.2018 10:24 čus borci, Cass to tu asi moc nečte, jak ho uvidím na TSku tak mu řeknu, že tu má nějaky veterány.
Nebo se za nim stavte na TSku SVK (www.vwings.net)
Kubrt 20.11.2018 07:56 Zdar, Cassi, co přesně za BoX je třeba pro lítání v dnešní době? Stačí Stalingrad? Možná bych oprášil joy a pedály...Díky...
Razo 20.11.2018 00:01 Jsem to o Davidovi nejdřív vůbec nepobral. Ach jó. 39,život je sviňa.
Razo 19.11.2018 23:51 Teda to koukám, že stránky fungují. Udělali jste mi radost. Je hezké si zavzpomínat.
Kubrt 18.11.2018 17:55 Zdar všem po více než 10-ti letech. Vidím, že naděje na obnovení letky žije? ex 3BAP_Kubrt