Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 06.08.2008 19:51 |
|
|
Máš jedno málé plus Rohlos. Je to I-17.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Plooskie
Letec
Příspěvky: 2675
Místo: Zlín
Joined: 17.11.05 |
Posted on 06.08.2008 20:32 |
|
|
A teď něco pro BAPáky ... je tady ještě vůbec někdo takový ?
Malá nápověda - 1938 a bylo by to spíš pro ShAP ... dá to někdo ?
|
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 06.08.2008 22:18 |
|
|
Yak-4 ani Tu-2 to nejsou, takže snad Petljakov Pe-1?
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 07.08.2008 08:09 |
|
|
Polikarpov VIT-2
http://www.airwar.ru/enc/aww2/vit2.html
http://ram-home.com/ram-old/vit-2.html
A čo teraz? Vyhral som niečo?
|
|
Autor |
RE: Historická fota |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 07.08.2008 08:19 |
|
|
A čo tak toto
a z inej strany
Rok 1943
Tiež určený najmä pre ŠAP
Nástupca počiatočných slabších začiatkov konštruktéra, ktorý sa neskôr stal jedným z dvorných konštruktérov CCCP
A to už som povedal veľa.
Upraveno: Bugs on 07.08.2008 08:25 |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 07.08.2008 08:26 |
|
|
Tož tohle bylo lehké Suchoj vosm, (hlavně proto že sem jej porovnával s tou Plooskího stodesítkou).
Všimněte si že všechny velké sovětské letecké kanceláře začali koncem třicátých let, dělat vlastní projekty alá Bf-110.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
Upraveno: Cassius Chaerea on 07.08.2008 08:30 |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 07.08.2008 09:04 |
|
|
Impozantné parametre:
Dosalhoval rýchlosť:
pri zemi - 485/km/h
vo výške 2500m - 552km/h
dolet - 1500km, operačný 600 km
dostup - 9000m
a teraz to hlavné! výzbroj:
4x 45 mm NS-45 alebo 37 mm NS-37 kanóny vo vani pod trupom s 200 nábojami
po 4 x 7,62 mm ŠKASy v každom krídle (2400 nábojov)
jeden 12,7 mm UBT v strelišti na trupe (200 nábojov)
jeden 7,62 ŠKAS pod trupom (700 nábojov)
nosnosť bežná 600kg bômb, pri preťažení až 1400kg
Kua to by bol šturm!
Upraveno: Bugs on 07.08.2008 13:14 |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 07.08.2008 09:10 |
|
|
Budu hádat, slabé pancéřování a poruchové motory.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Plooskie
Letec
Příspěvky: 2675
Místo: Zlín
Joined: 17.11.05 |
Posted on 07.08.2008 09:28 |
|
|
... hezky Bugsi
Vyzradil jsi ovšem hlavní zdroje, takže teďka už poznají všichni všechno ...
Jinak to tvoje SUčko je fakt dobrý ! ... i když bych to na první pohled typnul na Tupoleva. Ale 4 x 45 mm kanóny to by bylo panečku masíško ... ... To by se germáni v těch plechovkách poveselili ...
|
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 07.08.2008 09:31 |
|
|
... hezky Bugsi
Vyzradil jsi ovšem hlavní zdroje, takže teďka už poznají všichni všechno ...
Jinak to tvoje SUčko je fakt dobrý ! ... i když bych to na první pohled typnul na Tupoleva. Ale 4 x 45 mm kanóny to by bylo panečku masíško ... ... To by se germáni v těch plechovkách poveselili ... No a bylo to nějak frontově zkoušené, nebo aspoň cvičně? Bo myslím že po sekundové dávce by se ten suchoj zastavil ve vzduchu.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 07.08.2008 13:12 |
|
|
Plooskie, tie linky máme už pekne dlho v časti Odkazy\Informačné linky
ale nakoľko asi väčšina ani netuší, čo všetko na našich stránkach je možné zistiť a získať (napr aj celý SM), je najskôr pravda, že pre väčšinu sú tieto stránky novinka. Ale o zdroj by som sa nebál, je v ruštine.
http://www.airwar.ru/enc/aww2/su8.html
Takže ohľadne Su-8, bol projektovaný s dvomi typmi motorov:
AŠ-71F(M-71F) a AM-42
Pilot sedel v opancierovanej vani o hrúbka 10mm, zozadu a spredu bol chránená pancierom o hrúbke 15mm, mal pancierované sklo. Taktiež strelec mal svoje pracovisko pancierované - vaňa a tiež sedacia časť 10mm a 15mm
DDBŠ 2M-71F(Su-8) bol začiatkom dec.1943 skúšané na letisku Tušimo - základné skúšky - pojazdy a krátke vzlety.
Ešte som pozabudol, že mohol niesť 6 rakiet RS-82, alebo ROFS-132
Avšak vývoj sa predlžoval - najmä M-71F -; v roku 1944 vedenie strany, VVS a NKAP sa rozhodlo, že vojnu je možné vyhrať aj bez tak drahej a zložitej mašiny ako je Su-8 aj keď jednoznačne efektívnejšej ako jednomotorový šturmovik. Napr sa počítalo, že jeden pluk Su8 by bol zrovnateľne efektívny ako 2-3 pluky jednomotorových šturmov. Avšak sa pustila výroba Il10 na úkor iných perspektívnych riešení ako už mnoho krát vo VVS.
Projekt bol ešte prepracovaný na motory AM-42 takmer bez zmeny oproti prorotypou, ktoré boli úspešne používané v IL-10, čo malo za následok zvýšenie letovej hmotnosti (9168kg na 9728 kg) avšak aj tu bola daná priorita IL10
Upraveno: Bugs on 07.08.2008 13:26 |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 07.08.2008 13:16 |
|
|
No jo na to sem zapoměl, že nákladná letadla nemají ve VVS co dělat.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Dryjo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 506
Joined: 25.06.07 |
Posted on 07.08.2008 15:24 |
|
|
jak do postu vkladate vobrazky?
Čelní střet a taran jsou nejvetsi zbraň ruských pilotů.
A.I.Pokryškin
Většina lidí ví, že Descartes řekl: "Myslím, proto jsem." Co ale většina lidí neví, je to, že výrok pokračuje: "se vždy bál Chucka Norrise." |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 07.08.2008 15:38 |
|
|
[img]obrázek[/img]
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Dryjo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 506
Joined: 25.06.07 |
Posted on 08.08.2008 10:39 |
|
|
njn voe, to vim taky, ale ten obrazek, jak tam dostanu..
Čelní střet a taran jsou nejvetsi zbraň ruských pilotů.
A.I.Pokryškin
Většina lidí ví, že Descartes řekl: "Myslím, proto jsem." Co ale většina lidí neví, je to, že výrok pokračuje: "se vždy bál Chucka Norrise." |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 08.08.2008 10:51 |
|
|
no adresu na ten obrázek.
to je ten obrázek=
http://zumag.ku.sk/images/061121115504_372.jpg
[img]obrázek[/img]
a výsledek:
Při té příležitosti:
Novinář: Nemohl by ste nám na závěr pořadu říct nějakou veselou místní historku?
Bača: Tož mohl. Před dvěma léty se nám tu ztratila koza, dva dny sme ji s kamarády hledali, no a když sme ji našli měli sme takovou radost že sme ju ojebaly.
Novinář: Ech..., to přece nemůžem dát do výsílání, jinou nemáte?
Bača: Ale hej mám, loni se nám tu ztratila ovce, tři dny sme ji s kamarády hledali, no a to víte byly sme radostí bez sebe když sme ji našli, tak sme ju řádně ojebaly.
Novinář:Hmm... a nějakou jinou aspoň smutnou historku, nemáte?
Bača: Pravda že mám i smutnou, letos sem se ztratil já...
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
Upraveno: Cassius Chaerea on 08.08.2008 10:51 |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Jacques
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 632
Místo: Veľké Revištia (SK)
Joined: 29.12.06 |
Posted on 08.08.2008 11:39 |
|
|
Dryjo
http://3iap.org/forum/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=258
Nikdy nehovor, že sa niečo nedá urobiť, pretože sa nájde taký blbec, ktorý nevie že sa to nedá, a aj tak to urobí... |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Dryjo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 506
Joined: 25.06.07 |
Posted on 08.08.2008 12:23 |
|
|
vela dakujem
Čelní střet a taran jsou nejvetsi zbraň ruských pilotů.
A.I.Pokryškin
Většina lidí ví, že Descartes řekl: "Myslím, proto jsem." Co ale většina lidí neví, je to, že výrok pokračuje: "se vždy bál Chucka Norrise." |
|
Autor |
RE: Historická fota |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 08.08.2008 14:02 |
|
|
Nie "veľa ďakujem", ale "veľmi pekne ďakujem, pán velkomožný" ty lingvistický analfabet.
|
|
Autor |
RE: Historická fota |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 19.09.2008 08:33 |
|
|
Fricek v "kořistním".
"Kurva nelez mi po tom stroji."
Stíhač zapálil tbéčko, ale posádka to následně uhasila 1942
Startování
generálka u tbéčka 1942
Oprava po ostřelování 1942
Prohlídka motoru 1941
http://ef.1939-1945.net/002_tb3_02.shtml
Z této stránky se můžete dočíst že třeba u Chalkin-Golu bylo 23 TB-3 a že třeba TB-3 SPB bylo šest kusů, které uskutečnili jeden nálet na palivové nádrže v Konstanci (Rumunsko), pak na přístav v Konstanci, kde byly čtyři sestřelené, dále dva nálety na most před Dunaj a dva nálety jedné dvojice na pontonový most před Dněpr u Kachovki. Poslední akce SPB prý byla až na podzim 1942. Také píšou že Tb-3 měli cílovou výšku letu 1500-2000m a že už za finské vojny létali hlavně v noci. Během vojny s finem, sestřelil fin dvě TBéčka, z toho jedno přístálo na jezeře, kde jeho posádka svedla boj pozemní boj s finama, kteří následně vzali do zajetí jen dva raněné členy.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|