Panek wrote:
Já jsem jednou četl článek od pilota, který sestřelil nad územím ČSSR americký letoun (Ten článek se týkal katapultování). Dle jeho slov: Dokud nepřišli Mig17 dovolovali si Američané nad ČSSR jak lézeňské veverky, protože moc dobře věděli, že jejich stroje F86 jsou ve všech ohledech lepší než Mig15.
Nebyly to Super Sabre? protože Mig 17 zase takovej pokrok od 15 nebyl
Dragon wrote:
Bluele, já jsem nebyl první, kdo napsal, že US stroje měly a mají navrch ve všem. Já nepřirovnával išaka a Fw190 k F15 a Migu29. Nehážu tady kilometrama, protože bych se musel podívat, na jakou vzdálenost odpaluje rusák rakety, a na jakou amík. Ale kdybych nebyl línej, pak se podívám a asi byste se zase divili. Je to všechno na té www.military.cz
on to tady taky nikdo nerikal ze by US stroje mely ve vsem navrch to mi zase podsouvas neco co neni pravda, myslim ze se da rict, ze obene plati ze rusove maji naskok v aerodynamice, a amici pro zmenu ve vyuzit STEALTH technologii a avioniky obecne vcetne spoluprace s pozemnimi a vzdusnymi navadecimi systemy
Kdes zase vzal ten náskok ve stealth? Protože americké letadla mají tvary, jako by je maloval picasso? To je taky věc u těch amíků. Nezachytitelný éro a zachytí ho naše Tamara A pěkně.
Americká úvaja je zběsilá. Za cenu ztráty letových vlastností a zhoršení ekonomiky provozu uděláme letadlo hůře pozorovatelným pro radary.
Rusáci a nově i amíci používaj absorbční nátěry, což je cesta. Tvar je slepá ulička, protože pořád ti to nějáká plocha někam odrazí, kdo ten odraz je zachycen.
Dragon wrote:
Bluele, já jsem nebyl první, kdo napsal, že US stroje měly a mají navrch ve všem. Já nepřirovnával išaka a Fw190 k F15 a Migu29. Nehážu tady kilometrama, protože bych se musel podívat, na jakou vzdálenost odpaluje rusák rakety, a na jakou amík. Ale kdybych nebyl línej, pak se podívám a asi byste se zase divili. Je to všechno na té www.military.cz
on to tady taky nikdo nerikal ze by US stroje mely ve vsem navrch to mi zase podsouvas neco co neni pravda, myslim ze se da rict, ze obene plati ze rusove maji naskok v aerodynamice, a amici pro zmenu ve vyuzit STEALTH technologii a avioniky obecne vcetne spoluprace s pozemnimi a vzdusnymi navadecimi systemy
Kdes zase vzal ten náskok ve stealth? Protože americké letadla mají tvary, jako by je maloval picasso? To je taky věc u těch amíků. Nezachytitelný éro a zachytí ho naše Tamara A pěkně.
Americká úvaja je zběsilá. Za cenu ztráty letových vlastností a zhoršení ekonomiky provozu uděláme letadlo hůře pozorovatelným pro radary.
Rusáci a nově i amíci používaj absorbční nátěry, což je cesta. Tvar je slepá ulička, protože pořád ti to nějáká plocha někam odrazí, kdo ten odraz je zachycen.
rika ti neco? aktivni a pasivni radar, za dalsi vsechny US letadla ktera se jen otrela o Stealth technologii maji nejakym zpusobem "schovany" kdyz vystupni tak minimalne vystupni cast motoru, to znamena ze jsou hure detekovatelne infra senzory,
STEALTH neni jen o ufo tvarech...
A to ešte nie je ani piatok.
To je ako: "Cigán a aké jedlo máš najradšej? No, kraby na sladko-kyslo! Nehovor a kdesi to jedol? NO ja ešče ne, ale bratof kamarát videl!!!"
Dragon wrote:
Bluele, já jsem nebyl první, kdo napsal, že US stroje měly a mají navrch ve všem. Já nepřirovnával išaka a Fw190 k F15 a Migu29. Nehážu tady kilometrama, protože bych se musel podívat, na jakou vzdálenost odpaluje rusák rakety, a na jakou amík. Ale kdybych nebyl línej, pak se podívám a asi byste se zase divili. Je to všechno na té www.military.cz
on to tady taky nikdo nerikal ze by US stroje mely ve vsem navrch to mi zase podsouvas neco co neni pravda, myslim ze se da rict, ze obene plati ze rusove maji naskok v aerodynamice, a amici pro zmenu ve vyuzit STEALTH technologii a avioniky obecne vcetne spoluprace s pozemnimi a vzdusnymi navadecimi systemy
Kdes zase vzal ten náskok ve stealth? Protože americké letadla mají tvary, jako by je maloval picasso? To je taky věc u těch amíků. Nezachytitelný éro a zachytí ho naše Tamara A pěkně.
Americká úvaja je zběsilá. Za cenu ztráty letových vlastností a zhoršení ekonomiky provozu uděláme letadlo hůře pozorovatelným pro radary.
Rusáci a nově i amíci používaj absorbční nátěry, což je cesta. Tvar je slepá ulička, protože pořád ti to nějáká plocha někam odrazí, kdo ten odraz je zachycen.
rika ti neco? aktivni a pasivni radar, za dalsi vsechny US letadla ktera se jen otrela o Stealth technologii maji nejakym zpusobem "schovany" kdyz vystupni tak minimalne vystupni cast motoru, to znamena ze jsou hure detekovatelne infra senzory,
STEALTH neni jen o ufo tvarech...
Ojoj, tady ses pustil na hodně tenkej led. Říkají ti něco znalosti o proudových motorech?
Vís, na co je pasivní a aktivní radar a čeho využívají? Co prosímtě mají společného se stealth technologií??? V letadle jsou oba typy, každej na něco.
Nové leouny se stealth technologií mají v neposlední řadě rušičky, což taky patří do stealth, protože sice víš, že tam je letadlo, ale nemůžeš s tím moc udělat.
Letadla, co se otřela o stealth mají v první řadě,jak jsem už řekl, nátěry absorbující radarové vlny.
Novější mají chlazené výstupní plyny, což není "schované výstupní části motoru"!!! Co na vstupu vzduchu do motoru je třeba schovat? Mimochodem, podle toho cancu, cos tu napsal by se o stealth otřel i Mig 15
Na závěr, STEALTH NENÍ o ufo tvarech - bez toho tvého jen. Tvar je sice fajn, ale záleží na poloze letounu vůči radaru, takže to, že tvar sníží vyzařování o x% je sice fajn, ale platí to v optimálním případě, kterej nastává jenom zřídkakdy, už vůbec né v boji. Tam se ti zase napak hodí dobře aerodynamicky tvarované éro.
Dragon wrote:
Bluele, já jsem nebyl první, kdo napsal, že US stroje měly a mají navrch ve všem. Já nepřirovnával išaka a Fw190 k F15 a Migu29. Nehážu tady kilometrama, protože bych se musel podívat, na jakou vzdálenost odpaluje rusák rakety, a na jakou amík. Ale kdybych nebyl línej, pak se podívám a asi byste se zase divili. Je to všechno na té www.military.cz
on to tady taky nikdo nerikal ze by US stroje mely ve vsem navrch to mi zase podsouvas neco co neni pravda, myslim ze se da rict, ze obene plati ze rusove maji naskok v aerodynamice, a amici pro zmenu ve vyuzit STEALTH technologii a avioniky obecne vcetne spoluprace s pozemnimi a vzdusnymi navadecimi systemy
Kdes zase vzal ten náskok ve stealth? Protože americké letadla mají tvary, jako by je maloval picasso? To je taky věc u těch amíků. Nezachytitelný éro a zachytí ho naše Tamara A pěkně.
Americká úvaja je zběsilá. Za cenu ztráty letových vlastností a zhoršení ekonomiky provozu uděláme letadlo hůře pozorovatelným pro radary.
Rusáci a nově i amíci používaj absorbční nátěry, což je cesta. Tvar je slepá ulička, protože pořád ti to nějáká plocha někam odrazí, kdo ten odraz je zachycen.
rika ti neco? aktivni a pasivni radar, za dalsi vsechny US letadla ktera se jen otrela o Stealth technologii maji nejakym zpusobem "schovany" kdyz vystupni tak minimalne vystupni cast motoru, to znamena ze jsou hure detekovatelne infra senzory,
STEALTH neni jen o ufo tvarech...
Ojoj, tady ses pustil na hodně tenkej led. Říkají ti něco znalosti o proudových motorech?
Vís, na co je pasivní a aktivní radar a čeho využívají? Co prosímtě mají společného se stealth technologií??? V letadle jsou oba typy, každej na něco.
Nové leouny se stealth technologií mají v neposlední řadě rušičky, což taky patří do stealth, protože sice víš, že tam je letadlo, ale nemůžeš s tím moc udělat.
Letadla, co se otřela o stealth mají v první řadě,jak jsem už řekl, nátěry absorbující radarové vlny.
Novější mají chlazené výstupní plyny, což není "schované výstupní části motoru"!!! Co na vstupu vzduchu do motoru je třeba schovat? Mimochodem, podle toho cancu, cos tu napsal by se o stealth otřel i Mig 15
Na závěr, STEALTH NENÍ o ufo tvarech - bez toho tvého jen. Tvar je sice fajn, ale záleží na poloze letounu vůči radaru, takže to, že tvar sníží vyzařování o x% je sice fajn, ale platí to v optimálním případě, kterej nastává jenom zřídkakdy, už vůbec né v boji. Tam se ti zase napak hodí dobře aerodynamicky tvarované éro.
blbe sem se vyjadril souhlasim...
btw este k te F-22 http://fishki.net/comment.php?id=9536panackovi nesel zavrit dekl od kabiny a ikdyz ho konence zavrel tak zase nesel otevrit skoda:182 205 usd
tak co se tyka tech pasivnich radaru např. Tamara a Věra pracují na principu sběru elekromagnetických emisí, které při svém provozu vyzařuje každý přístroj při svém provovzu čímž ho dokáží odhalit a sledovat
co se týka poctu F-22 celkem je vyrobeno 50 kusu(viz ATM 1/2006) zarazeno v aktivni sluzbe jich je 12 a to u 27. Fighter Squadron 1.Air Wing v Langley(napodzim pribude dalsich 24)
rusaci maji v aktivni sluzbe 11 Su-35(37)...
zbytek dopisu az prijdu domu
Příspěvky: 632 Místo: Veľké Revištia (SK) Joined: 29.12.06
Posted on 06.02.2007 15:07
Sakra zopár hodín sa tu neukážem a hneď je tu plus päť strán príspevkov.
P.S. Všetkým zanietencom z 1stCL: Dokopy ste mi nepovedali nič nové čo by som nevedel. Ja sa tiež pilne zaujímam o Luftwaffe, ale nie všetkým údajom verím. Najmä čo sa týka ich štatistík. A tie určite niesú v poriadku ani v Británii, Rusku, USA ,Japonsku..... ale bližšie k pravde. A nikto mi nezoberie presvedčenie o tom že mnohým číslam neverím.
Hele vy rouristi - zaprvé prosím vás necitujte celé ty sálodlouhé příspěvky, bo je to běs ...
Zadruhé bych chtěl tohle vlákno vrátit trochu blíže jeho názvu, nebo minimálně alespoň k VVV ...
Úplně náhodou jsem narazil v Levných knihách na paperbackovou knížečku Operace Barbarossa - Letecká válka 22.června 1941. Kdo ji nemáte, tak vřele doporučuju a měl bych pro vás pár podnětných myšlenek z téhle knížky ...
Jedním z prvních útvarů, u nichž se LaGGy 3 objevily, byl 12.IAP v Jaroslavli. Ve službě se u těchto stíhaček projevil mimo jiné závažný nedostatek v konstrukci hydraulicky zatahovaného podvozku. 15.ledna 1941 zjistili ráno ( ) mechanici 12.IAP poruchu u všech dodaných Laggů 3. Stíhačkám se samovolně zasunuly podvozky a ležely na břiše ...
A něco pro Cassia ...
Sovětští letci byli ovšem kontrolováni ještě z jedné strany. A to ze strany obávaného NKVD (lidového komisariátu vnitra). Zvláštní oddíly NKVD působily v rámci leteckých divizí a jejich zástupci byli u každého leteckého pluku. Hlídali jejich chod, úroveň morálky i politické angažovanosti personálu a pátrali po "skrytých" nepřátelích mezi letci i příslušníky pozemního personálu.
Cassi, měl bys prověřit můj pozemní personál! Jeho politická angažovanost je na mizivé úrovni a chod stojí taky za houby ...
Příspěvky: 1619 Místo: Ústí nad Labem Joined: 22.10.05
Posted on 06.02.2007 20:20
Fučida : Čemupak myslíš, že patří ty krátké hlavně uprostřed křídel? Ale on ti to koneckonců píše už Blue . Skutečnost je taková, že část Fw 190 A-8/9 a některé varianty Fw 190 D + Ta 152 H, velkorážné kanony Mk.108/103 skutečně nosila. O nasazení těchto kanonů na Fw 190 F-8 jsem četl jen v souvislosti se zkouškami. Zdroj..no..těžko říct, protože tabulky tvořené německými technickými důstojníky obvykle neobsahují označení Rüstsatz, nebo Umrüstbausatz (U3, R2...). Přesto je toto ale velmi snadno dohledatelné ve všech rozumných dokumentech o Fw 190.
Takže chceš tvrdit, že 30mm kanóny byli standartní výzbrojí Fw 190? Tak to by mě opravdu zdroj zajímal. A kolik jich takto bylo vybaveno? A bylo jejich použití na východní frontě? Jedna fotka pro mne nic neznamená. Rád se poučím.
Netvrdil jsem, že u verze F byli masově rozšířeny.
F-3 R2 2xMK 103 32 nábojů později přeznačena na R3 cca 20ks v lednu 1944 u SG 1
F-8
R3 2xMK 103 vyrobeny 2ks
U FW 190D nemám zdroj na použití 30mm kanónu.
V publikaci od JaPo se píše, že jediným typem stíhače, který je na konci války nepoužíval.
Příspěvky: 1619 Místo: Ústí nad Labem Joined: 22.10.05
Posted on 06.02.2007 20:25
1stCL_Jamamoto wrote:
Razo wrote:
Klasická arogance. Já vím vše nejlépe.
Jak směšné a k popukání,
a je jedno komu straní,
on ví vše nejlépe,
a ostatní,
ty prďáci nasraní,
co já bych nevěděl,
nemají nic k mání.
Já přece přečetl tolik knih,
já jsem vševědoucí bůh,
to já vím z nich.
No Razo....vzhledem k tomu, že o těch věcech tak trošku něco vim(zdaleka neřikám, že úplně všechno) a vzhledem k tomu, co jsem se zde dočetl za perly si trochu toho zdravého a klidně i arogantního, chceš-li, sarkasmu mohu dovolit....
No a tento názor právě já nesdílím. To, že jsi dle tvého názoru něco přečetl ti nedává povolení k ničemu. O tom rozhoduje tvoje sebejistota a pocit jistoty své vlastní dokonalosti a přesvědčení, že zrovna ty jsi toho přečetl více než ostatní.
Razo wrote:
Fučida : Čemupak myslíš, že patří ty krátké hlavně uprostřed křídel? Ale on ti to koneckonců píše už Blue . Skutečnost je taková, že část Fw 190 A-8/9 a některé varianty Fw 190 D + Ta 152 H, velkorážné kanony Mk.108/103 skutečně nosila. O nasazení těchto kanonů na Fw 190 F-8 jsem četl jen v souvislosti se zkouškami. Zdroj..no..těžko říct, protože tabulky tvořené německými technickými důstojníky obvykle neobsahují označení Rüstsatz, nebo Umrüstbausatz (U3, R2...). Přesto je toto ale velmi snadno dohledatelné ve všech rozumných dokumentech o Fw 190.
Takže chceš tvrdit, že 30mm kanóny byli standartní výzbrojí Fw 190? Tak to by mě opravdu zdroj zajímal. A kolik jich takto bylo vybaveno? A bylo jejich použití na východní frontě? Jedna fotka pro mne nic neznamená. Rád se poučím.
Netvrdil jsem, že u verze F byli masově rozšířeny.
F-3 R2 2xMK 103 32 nábojů později přeznačena na R3 cca 20ks v lednu 1944 u SG 1
F-8
R3 2xMK 103 vyrobeny 2ks
U FW 190D nemám zdroj na použití 30mm kanónu.
V publikaci od JaPo se píše, že jediným typem stíhače, který je na konci války nepoužíval.
tak znova... kanon Mk108 se stal standartni výzbroji Fw190A-8/9 u (sturm) jednotek. V zasade se pouzivala hlavne varianta Fw190A-8/R8(kdyz tak at me fucoun opravi) coz byl standartni A8 s tim rozdilem ze mel na sobe přidané pancéřování a jeho hlavni zbrani byly dva kanony Mk108 v křídlech.
co se týka nasazeni rammjageru na vychodni fornte (nebo spis proti VVS RKKA) je mi pouze znamo ze se zapojily do boju v madarsku a zrejmne i pri obraně berlina....
Razo wrote:
Klasická arogance. Já vím vše nejlépe.
Jak směšné a k popukání,
a je jedno komu straní,
on ví vše nejlépe,
a ostatní,
ty prďáci nasraní,
co já bych nevěděl,
nemají nic k mání.
Já přece přečetl tolik knih,
já jsem vševědoucí bůh,
to já vím z nich.
No Razo....vzhledem k tomu, že o těch věcech tak trošku něco vim(zdaleka neřikám, že úplně všechno) a vzhledem k tomu, co jsem se zde dočetl za perly si trochu toho zdravého a klidně i arogantního, chceš-li, sarkasmu mohu dovolit....
No a tento názor právě já nesdílím. To, že jsi dle tvého názoru něco přečetl ti nedává povolení k ničemu. O tom rozhoduje tvoje sebejistota a pocit jistoty své vlastní dokonalosti a přesvědčení, že zrovna ty jsi toho přečetl více než ostatní.
Ano, tváří v tvář tomu, co jsem se zde dočetl má sebejistota opravdu stoupla milý Razo.....
jacq wrote:
Sakra zopár hodín sa tu neukážem a hneď je tu plus päť strán príspevkov.
P.S. Všetkým zanietencom z 1stCL: Dokopy ste mi nepovedali nič nové čo by som nevedel. Ja sa tiež pilne zaujímam o Luftwaffe, ale nie všetkým údajom verím. Najmä čo sa týka ich štatistík. A tie určite niesú v poriadku ani v Británii, Rusku, USA ,Japonsku..... ale bližšie k pravde. A nikto mi nezoberie presvedčenie o tom že mnohým číslam neverím.
No....přesvědčení je hezká věc....ale zatím se ti nějak nedaří nám to, co jsme zde předložili vyvrátit. Osobně dost pochybuji o tom, že se ti to vůbec podaří. Mnohokrát jsi byl dotazován na své zdroje. Vyjma www.valka.cz jsme se toho moc nedozvěděli. Dodnes se najdou lidé, kteří jsou třeba přesvědčeni o tom, že je země placatá. Tak že tvé přesvědčení ti brát nebudu, ale pokud je to tvůj jediný argument, těžko ho mohu brát vážně....
To je naprosto zřejmý že je země placatá, protože kdyby země byla kulatá, tak západ je vlastně na východě a východ na západě a Johanka z Parku byla Feministka a Svatej Pavel zabíjel křesťany.
Ty voe, ten Jamamoto, to je voe borec jako prase. Voe až vyrostu, tak chci být taky takovej...
To, co Jamamoto předkládá a žádost o důkazy pro vyvrácení je trochu jako ten vtip, jak letí v letadle amík, němec, čech a cigán... Letadlo se pokazí, pilot řekne, že spadne a vyskočí s padákem. Zbývají už jenom tři padáky a tak čech zařve, cigána tu necháme. Amík se ozve - to je rasismus, uděláme to tak, že ten, kdo je nejhloupější tu zůstane, já dám otázky a vy budete odpovídat. Ptá se němce - největší námořní katastrofa - němec - Titanik. Správně. Otočí se na čecha - kolik lidí tam zahynulo? Čech - 1490. Správně, otočí se na cigána a řekne: vyjmenuj je.
Jamamoto, soudní lidé do diskuze nosí racionální argumenty, o kterých se dá diskutovat, ne teorie z říše snů, co by si přáli a pak to vyvraťte důkazy, že to tak nebylo. Ale neboj, za ty měsíce, co tě známe, tak od tebe nic rozumného nečekáme
Tak si zase vylez na ten svůj povýšeneckej stupínek do sklepa a nech se poplácat po rameni, jak jsi pořád nejlepší
A abys nebyl zase vzteky bez sebe, tak kačenka
606_Druindin 20.11.2018 10:24 čus borci, Cass to tu asi moc nečte, jak ho uvidím na TSku tak mu řeknu, že tu má nějaky veterány.
Nebo se za nim stavte na TSku SVK (www.vwings.net)
Kubrt 20.11.2018 07:56 Zdar, Cassi, co přesně za BoX je třeba pro lítání v dnešní době? Stačí Stalingrad? Možná bych oprášil joy a pedály...Díky...
Razo 20.11.2018 00:01 Jsem to o Davidovi nejdřív vůbec nepobral. Ach jó. 39,život je sviňa.
Razo 19.11.2018 23:51 Teda to koukám, že stránky fungují. Udělali jste mi radost. Je hezké si zavzpomínat.
Kubrt 18.11.2018 17:55 Zdar všem po více než 10-ti letech. Vidím, že naděje na obnovení letky žije? ex 3BAP_Kubrt