Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Agijo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 2000
Místo: Adamov
Joined: 25.07.06 |
Posted on 22.02.2007 16:49 |
|
|
A mě je to úplně jedno, já stejně vidím pořád prd
"Těžko na cvičišti, lehko na bojišti"
Alexandr Vasiljevič Suvorov |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Jacques
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 632
Místo: Veľké Revištia (SK)
Joined: 29.12.06 |
Posted on 22.02.2007 18:21 |
|
|
Nechcem sa robiť blbým, ale čo je FPS? Radšej sa spýtam, akokeby som to nemal vedieť |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Rohlos
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1718
Místo: Velké Meziříčí, Poříčany, Hamburg
Joined: 25.11.06 |
Posted on 22.02.2007 18:24 |
|
|
jacq wrote:
Nechcem sa robiť blbým, ale čo je FPS? Radšej sa spýtam, akokeby som to nemal vedieť
Frame per second - kolik to děla obrázků za sekundu rychlosti. Tj. 40FPS je, že ti to jede rychlostí 40 obraázku za sekundu.
Člověk žije, dokud se má na co těšit. I kdyby to měla být jeho smrt. (Rohlos) |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Jacques
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 632
Místo: Veľké Revištia (SK)
Joined: 29.12.06 |
Posted on 22.02.2007 18:25 |
|
|
A dá sa to nejako korigovať, či merať? |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Dragon
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06 |
Posted on 22.02.2007 18:58 |
|
|
Je to jednoduché, FPS se dá korigovat penězi, měřit se to dá přímo v Iljušinovi - je tam funkce, která ti zobrazuje aktuální, průměrnou a min/max hodnotu FPS.
Za minimální hratelnou hranici (plynulost) se bere 24 FPS, tedy jako animovaný film.
Penězi to můžeš korigovat tak, že si koupíš výkonnější HardWare, v první řadě grafickou kartu. Já jsem ještě plnej dojmů z toho, co jsem si koupil já a včera prvně odzkoušel Vřele doporučuju.
Slúžim letke 3.IAP/BAP ! |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
David
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06 |
Posted on 22.02.2007 18:59 |
|
|
1 -Ve hře spusť konzoli stlačením SHIFT+TAB
2 -napiš fps SHOW START
3 -Zavři konzoli SHIFT+TAB
A nahoře v prostředku ti to ukazuje aktuální - průměrný - nejvišší - nejnižšší fps .
Dá se vypnout fps SHOW HIDE
1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Agijo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 2000
Místo: Adamov
Joined: 25.07.06 |
Posted on 22.02.2007 19:04 |
|
|
ty chceš banán co?
"Těžko na cvičišti, lehko na bojišti"
Alexandr Vasiljevič Suvorov |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
David
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06 |
Posted on 22.02.2007 19:07 |
|
|
Já ?
1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Jacques
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 632
Místo: Veľké Revištia (SK)
Joined: 29.12.06 |
Posted on 22.02.2007 19:38 |
|
|
David wrote:
1 -Ve hře spusť konzoli stlačením SHIFT+TAB
2 -napiš fps SHOW START
3 -Zavři konzoli SHIFT+TAB
A nahoře v prostředku ti to ukazuje aktuální - průměrný - nejvišší - nejnižšší fps .
Dá se vypnout fps SHOW HIDE
Jéé, o tomto som nevedel. FPS mi skáče okolo 40 (používam iba DirectX) nad vodou. Dúfam že je to postačujúce. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
David
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06 |
Posted on 22.02.2007 19:54 |
|
|
snad jo ...
můžeš zkustit track BlackDeath ,je standartně v ilovy ...
Ten je docela náročnej a jsou tam místa kdy fps letí dolů .
A můžeš to porovnat stím co jsem psal na předchozí stránce
1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal
Upraveno: David on 22.02.2007 19:55 |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Panek
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1075
Místo: Letohrad
Joined: 30.03.06 |
Posted on 23.02.2007 08:09 |
|
|
Tak jsem včera letěl AFW s directem. Ty FW jsem proti semi nevidel. La-5 byla vidět pěkně, ale ten zelenej fokáč byl neviditelný. Jinak jde o stejný problém, jaký jsem měl s OpenGL
Nahoru můžeš. Dolů musíš! |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
David
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06 |
Posted on 23.02.2007 13:38 |
|
|
Pánku nepij tolik vidím tě dvakrát .....
A co máš za grafiku ? já mám takový dojem ,že na Nvidii je lépe vidět ....
1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Panek
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1075
Místo: Letohrad
Joined: 30.03.06 |
Posted on 23.02.2007 17:51 |
|
|
Mám Nvidii 6600GT a teď jsem byl na WoE.
Ze 6500m jsem normálně na zem s OpenGL neviděl. Když jsem zahlédl dot a dal jsem si max příblížení, tak zmizel. Teď jsem byl nad modrým letištěm a zapl jsem max zoom a ejhle, neobjevili se sice letadla ale viděl jsem na zemi jejich stíny. Tak jsem si počkal na jeden velikej a
Nahoru můžeš. Dolů musíš! |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 30.12.2007 12:55 |
|
|
Skúšal som nastaviť dohľadnosť na SK mape na 72km, ale asi takto:
Pri nastavení LandGeom=2 sa pohybujem cca 50-75 fps. Ak zmením LandGeom=3, spadne mi to na 11-20 fps, ale avg 12. Je potreba ešte niečo iné nastaviť?
|
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Nordom
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 442
Místo: Štěpánovice
Joined: 14.12.06 |
Posted on 30.12.2007 13:10 |
|
|
No nevím, takovej drastickej pokles sem nezaznamenal. Zkus sem hodit opengl sekci z conf.ini.
The issue no longer equals total logic. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Razo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05 |
Posted on 30.12.2007 14:44 |
|
|
Já to zkoušel v klasice The Black Death a rozdíl minimální.
|
|