3.IAP Stalinovi Sokoli
Domů Diskusní Fórum Foto Galerie Články Odkazy Hledání22.11.2024 07:42
Hangár
O nás
Pravidla letky
Přidej se


Řády a medaile
Hodnosti

Kalendář akcí
Kdo je zde
Anonym Online: 10
Žádný uživatel Online

Registrovaných uživatelů: 260
Neaktivní: 2
Nejnovější: Mira
Téma
Nejnovější téma
Kultura
Klub přátel páte...
eto znaes??!!
Crusader Kings 2
Reporty - ztracené ...
Nejčtenější téma
Klub přátel pá... [1912]
Liw [445]
BAP nebo ŠAP? [430]
Historická fota [368]
Modýlky [309]
Zobrazit vlákno
3.IAP Stalinovi Sokoli | Diskusní Fórum - Verejné | Dotazy, postřehy, nápady
Strana1 z 2 1 2 >
Autor Open GL či Direct X
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 14.02.2007 07:44
Docela bych rád laicky slyšel včem se tyto dvě nastavení v ilovi liší.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Autor RE: Open GL či Direct X
Nordom
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 442
Místo: Štěpánovice
Joined: 14.12.06
Posted on 14.02.2007 07:53
V DirectX nejdou zapnout nejvyšší detaily terénu. Jinak sem si žádnýho rozdílu nevšim.






The issue no longer equals total logic.
255148517
Autor RE: Open GL či Direct X
1stCL_Jamamoto
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 248
Místo: Praha
Joined: 02.11.05
Posted on 14.02.2007 08:36
Já nevim proč, ale v directu mám ostřejší detaily a celkově mi to lítá. OpenGL mi moc nefunguje. Při tom mam grafárnu Nividii a všude tvrděj, že by to správně mělo být obráceně....


Stejně všichni umřeme...

289-040-550
Autor RE: Open GL či Direct X
David
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06
Posted on 14.02.2007 09:10
Všade se píše ,že IL je psanej pro OpenGL ,a pod DirectX by měl chodit o dost hůř ......Že Jamamoto píše opak ,mě překvapuje musím to vyzkoušet ,ani mě to nenapadlo zkusit pod DirectX ......

A to nastavení Perfect při OpenGl když s ním spustim let a pak stisknu SHIFT+TAB ,abych otevřel konzoli tak tam mám samej error ,že se něco nenačetlo .... Vyskoušejte to někdo prosím co vám to tam píše .




1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal
324471609
Autor RE: Open GL či Direct X
Jacques
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 632
Místo: Veľké Revištia (SK)
Joined: 29.12.06
Posted on 14.02.2007 18:31
Jam tiež používam DirectX, beží mi všetko omnoho hladšie a rýchlejšie. Open GL nepoužívam vôbec.
351642762
Autor RE: Open GL či Direct X
David
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06
Posted on 14.02.2007 21:33
Tak jsem provedl měření a DirectX prohrál ,co se obrazu týče jsem neshledal rozdíl ...

Měřil jsem na max detailech (bez perfect ) ,config.ini bez úprav
na sestavě P4 3,2GHz - x800XL - 1GB DDR2 633

Na tracku BLACKDEATH.ntrk

Naměřil jsem toto :

Průměrný - Max - Min (framerate)

1024x768x32

36 - 70 - 14 OpenGL
26 - 57 - 9 DirectX

1280x960x32

33 - 68 - 10 OpenGl
21 - 48 - 7 DirectX

1600x1200x32

30 - 50 - 11 OpenGL
21 - 49 - 7 DirectX






1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal
324471609
Autor RE: Open GL či Direct X
Ondura
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1252
Místo: Kladno
Joined: 06.12.05
Posted on 14.02.2007 21:47
Dnes jsem zkoušel DirecgX a nějak mi z toho zatuhnul celí comp. Ale je pravda, že dty jsem viděl daleko líp, než před tím. Budu to ještě, zkoušet, jestli to zatuhnutí bylo kvůli tomu.
285289764
Autor RE: Open GL či Direct X
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 14.02.2007 22:40
No já mám zatím pocit že Open GL vyřešil můj problém s půl minutovejma lagama, ale nechci to zakřiknout.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Autor RE: Open GL či Direct X
David
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06
Posted on 14.02.2007 22:52
eště se snažím vybádat a ozkoušet vliv nastavení na viditelnost dotů ...... nemáte někdo nějaký poznatek nebo odkaz tohoto se týkající ????




1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal
324471609
Autor RE: Open GL či Direct X
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 15.02.2007 08:23
Vopravdu ta voda na maximum v Open GL je úžasná, du lítat pacifik.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Autor RE: Open GL či Direct X
Chroust
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 4271
Místo: Zábřeh
Joined: 18.10.05
Posted on 15.02.2007 08:38
David wrote:
eště se snažím vybádat a ozkoušet vliv nastavení na viditelnost dotů ...... nemáte někdo nějaký poznatek nebo odkaz tohoto se týkající ????


Nekde tady mate clanek od DAZZE k tomuto tematu
154072332
Autor RE: Open GL či Direct X
Bugs
Velitel



Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06
Posted on 15.02.2007 08:50
Cassius Chaerea wrote:
No já mám zatím pocit že Open GL vyřešil můj problém s půl minutovejma lagama, ale nechci to zakřiknout.



343-964-290
Autor RE: Open GL či Direct X
Razo
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05
Posted on 21.02.2007 22:57
Tak jsem zkusil Direct X a moje postřehy jsou následující:


Vidím zem. . Z 5 km vidím cesty na zemi na rozdíl od Open GL, kde je nevidím už z cca 1km. Také ve městech vidím ulice a né nezřetelný flek jako v Open GL. Toto je ale celkově kompenzováno dost velkou nevýhodou a to cca o 10fps méně.




319-169-250
Autor RE: Open GL či Direct X
Rohlos
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1718
Místo: Velké Meziříčí, Poříčany, Hamburg
Joined: 25.11.06
Posted on 21.02.2007 23:48
No jo ale co je ted teda lepsi?




Člověk žije, dokud se má na co těšit. I kdyby to měla být jeho smrt. (Rohlos)
232005928
Autor RE: Open GL či Direct X
Cassius Chaerea
Letec



Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05
Posted on 22.02.2007 07:34
Musím se přiznat že v tom Open GL opravdu vidím poněkud hůř, ale pořád vidím ze sedmi doty dole u země a na vzdálenost tři km dokážu identifikovat stroj.



Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí.
312-902-996
Autor RE: Open GL či Direct X
Dragon
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06
Posted on 22.02.2007 10:07
Já se radši nebudu vyjadřovat, jinak dostanu od Agija banána




Slúžim letke 3.IAP/BAP !
Autor RE: Open GL či Direct X
Bugs
Velitel



Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06
Posted on 22.02.2007 11:11
Ty čuš! Ja už tiež šporím, takže pred Vianocami si urobím radosť aj ja!


343-964-290
Autor RE: Open GL či Direct X
1stCL_Jamamoto
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 248
Místo: Praha
Joined: 02.11.05
Posted on 22.02.2007 14:13
Já vám nevím....přes OpenGL to mám celý mázlý a FPS zhruba stejný jako u Directu, kde ale naopak vidím ostře a celkem daleko....jen ten IL je pořád stejně hnusný letadlo, ať použiju jedno, nebo druhé...))))


Stejně všichni umřeme...

289-040-550
Autor RE: Open GL či Direct X
Panek
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1075
Místo: Letohrad
Joined: 30.03.06
Posted on 22.02.2007 14:22
Tak já taky dnes večer zkusím Direct, kdybych nedorazil na online, tak hasím.


Nahoru můžeš. Dolů musíš!
268-093-381
Autor RE: Open GL či Direct X
Dragon
Registrovaný uživatel



Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06
Posted on 22.02.2007 16:35
Tak jsem to chvilku testovala výsledky jsou asi následující. Pokud Open GL, pak jedině se zemí na perfect. Jinak to má ještě na Excellent mizerný textury v tom smyslu, že třeba nesedí kusy na zemi. Břeh řeky je najednou napojenej na zem z dalšího čtverce uprostřed pevniny, břeh je o pár metů dál. Celkem vzato, hnus.
Na Excellent je DirectX jediná volba. Je v něm zobrazování lepší, jak u Open GL na stejné nastavení, pouze rychlost je celkem drasticky nižší, zato stabilní. Pořád je ale vyšší, než u OpenGl na Perfect, ale tam pak FPS lítá od 16-ti do 250-ti... OpenGL na Perfect, snad jenom kdybyste chtěli aero turistiku a kochat se řekama, kalužema a tak. Věřím, že v Pafifiku by to byla nádhera, ale zase ta voda je právě největší žrout výkonu. Nad zemí mám třeba 60 FPS, nad vodou 40FPS...
Dnes si asi zalítám v Directu a uvidím




Slúžim letke 3.IAP/BAP !
Strana1 z 2 1 2 >

Přihlášení
Uživatel

Heslo



Registrace
Klikni zde pro registraci.

Zapomenuté heslo?
Požádejte o nové zde..
Poznámky
K odeslání musíte být přihlášen!

Wolf
14.12.2018 19:43
Kubrte a Razo servus...

Cassius Chaerea
20.11.2018 17:03
Stavte se večer někdy na TS SVK.

Cassius Chaerea
20.11.2018 17:02
Ahoj Kubrta a ahoj Razo. http://3iap.4fan.cz/print
.php?type=N&item_id=152


606_Druindin
20.11.2018 10:24
čus borci, Cass to tu asi moc nečte, jak ho uvidím na TSku tak mu řeknu, že tu má nějaky veterány. Nebo se za nim stavte na TSku SVK (www.vwings.net)

Kubrt
20.11.2018 07:56
Zdar, Cassi, co přesně za BoX je třeba pro lítání v dnešní době? Stačí Stalingrad? Možná bych oprášil joy a pedály...Díky...

Razo
20.11.2018 00:01
Jsem to o Davidovi nejdřív vůbec nepobral. Ach jó. 39,život je sviňa.

Razo
19.11.2018 23:51
Teda to koukám, že stránky fungují. Udělali jste mi radost. Je hezké si zavzpomínat.

Kubrt
18.11.2018 17:55
Zdar všem po více než 10-ti letech. Vidím, že naděje na obnovení letky žije? ex 3BAP_Kubrt

Wolf
07.10.2018 17:03
Upřímnou soustrast.

Dryjo
06.10.2018 22:56
Upřímnou soustrast

Archiv poznámek
Překlad: Plooskie
Copyright © 2005