Autor |
Open GL či Direct X |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 14.02.2007 07:44 |
|
|
Docela bych rád laicky slyšel včem se tyto dvě nastavení v ilovi liší.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Nordom
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 442
Místo: Štěpánovice
Joined: 14.12.06 |
Posted on 14.02.2007 07:53 |
|
|
V DirectX nejdou zapnout nejvyšší detaily terénu. Jinak sem si žádnýho rozdílu nevšim.
The issue no longer equals total logic. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
1stCL_Jamamoto
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 248
Místo: Praha
Joined: 02.11.05 |
Posted on 14.02.2007 08:36 |
|
|
Já nevim proč, ale v directu mám ostřejší detaily a celkově mi to lítá. OpenGL mi moc nefunguje. Při tom mam grafárnu Nividii a všude tvrděj, že by to správně mělo být obráceně....
Stejně všichni umřeme...
|
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
David
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06 |
Posted on 14.02.2007 09:10 |
|
|
Všade se píše ,že IL je psanej pro OpenGL ,a pod DirectX by měl chodit o dost hůř ......Že Jamamoto píše opak ,mě překvapuje musím to vyzkoušet ,ani mě to nenapadlo zkusit pod DirectX ......
A to nastavení Perfect při OpenGl když s ním spustim let a pak stisknu SHIFT+TAB ,abych otevřel konzoli tak tam mám samej error ,že se něco nenačetlo .... Vyskoušejte to někdo prosím co vám to tam píše .
1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Jacques
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 632
Místo: Veľké Revištia (SK)
Joined: 29.12.06 |
Posted on 14.02.2007 18:31 |
|
|
Jam tiež používam DirectX, beží mi všetko omnoho hladšie a rýchlejšie. Open GL nepoužívam vôbec. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
David
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06 |
Posted on 14.02.2007 21:33 |
|
|
Tak jsem provedl měření a DirectX prohrál ,co se obrazu týče jsem neshledal rozdíl ...
Měřil jsem na max detailech (bez perfect ) ,config.ini bez úprav
na sestavě P4 3,2GHz - x800XL - 1GB DDR2 633
Na tracku BLACKDEATH.ntrk
Naměřil jsem toto :
Průměrný - Max - Min (framerate)
1024x768x32
36 - 70 - 14 OpenGL
26 - 57 - 9 DirectX
1280x960x32
33 - 68 - 10 OpenGl
21 - 48 - 7 DirectX
1600x1200x32
30 - 50 - 11 OpenGL
21 - 49 - 7 DirectX
1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Ondura
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1252
Místo: Kladno
Joined: 06.12.05 |
Posted on 14.02.2007 21:47 |
|
|
Dnes jsem zkoušel DirecgX a nějak mi z toho zatuhnul celí comp. Ale je pravda, že dty jsem viděl daleko líp, než před tím. Budu to ještě, zkoušet, jestli to zatuhnutí bylo kvůli tomu. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 14.02.2007 22:40 |
|
|
No já mám zatím pocit že Open GL vyřešil můj problém s půl minutovejma lagama, ale nechci to zakřiknout.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
David
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1306
Místo: Kolín
Joined: 07.12.06 |
Posted on 14.02.2007 22:52 |
|
|
eště se snažím vybádat a ozkoušet vliv nastavení na viditelnost dotů ...... nemáte někdo nějaký poznatek nebo odkaz tohoto se týkající ????
1+1=3 (Bernard Werber)
Jsou skvrny které nelze vyčistit bez porušení podstaty látky. (Nápis na lístku z čistírny oděvů) B.Hrabal |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 15.02.2007 08:23 |
|
|
Vopravdu ta voda na maximum v Open GL je úžasná, du lítat pacifik.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Chroust
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 4271
Místo: Zábřeh
Joined: 18.10.05 |
Posted on 15.02.2007 08:38 |
|
|
David wrote:
eště se snažím vybádat a ozkoušet vliv nastavení na viditelnost dotů ...... nemáte někdo nějaký poznatek nebo odkaz tohoto se týkající ????
Nekde tady mate clanek od DAZZE k tomuto tematu |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 15.02.2007 08:50 |
|
|
Cassius Chaerea wrote:
No já mám zatím pocit že Open GL vyřešil můj problém s půl minutovejma lagama, ale nechci to zakřiknout.
|
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Razo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1619
Místo: Ústí nad Labem
Joined: 22.10.05 |
Posted on 21.02.2007 22:57 |
|
|
Tak jsem zkusil Direct X a moje postřehy jsou následující:
Vidím zem. . Z 5 km vidím cesty na zemi na rozdíl od Open GL, kde je nevidím už z cca 1km. Také ve městech vidím ulice a né nezřetelný flek jako v Open GL. Toto je ale celkově kompenzováno dost velkou nevýhodou a to cca o 10fps méně.
|
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Rohlos
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1718
Místo: Velké Meziříčí, Poříčany, Hamburg
Joined: 25.11.06 |
Posted on 21.02.2007 23:48 |
|
|
No jo ale co je ted teda lepsi?
Člověk žije, dokud se má na co těšit. I kdyby to měla být jeho smrt. (Rohlos) |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Cassius Chaerea
Letec
Příspěvky: 5008
Místo: Praha
Joined: 30.10.05 |
Posted on 22.02.2007 07:34 |
|
|
Musím se přiznat že v tom Open GL opravdu vidím poněkud hůř, ale pořád vidím ze sedmi doty dole u země a na vzdálenost tři km dokážu identifikovat stroj.
Jenom se nesmíte bát, říkat klidně nahlas, co se vám u nás líbí. |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Dragon
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06 |
Posted on 22.02.2007 10:07 |
|
|
Já se radši nebudu vyjadřovat, jinak dostanu od Agija banána
Slúžim letke 3.IAP/BAP ! |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 22.02.2007 11:11 |
|
|
Ty čuš! Ja už tiež šporím, takže pred Vianocami si urobím radosť aj ja!
|
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
1stCL_Jamamoto
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 248
Místo: Praha
Joined: 02.11.05 |
Posted on 22.02.2007 14:13 |
|
|
Já vám nevím....přes OpenGL to mám celý mázlý a FPS zhruba stejný jako u Directu, kde ale naopak vidím ostře a celkem daleko....jen ten IL je pořád stejně hnusný letadlo, ať použiju jedno, nebo druhé...))))
Stejně všichni umřeme...
|
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Panek
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1075
Místo: Letohrad
Joined: 30.03.06 |
Posted on 22.02.2007 14:22 |
|
|
Tak já taky dnes večer zkusím Direct, kdybych nedorazil na online, tak hasím.
Nahoru můžeš. Dolů musíš! |
|
Autor |
RE: Open GL či Direct X |
Dragon
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1718
Místo: Brno
Joined: 15.06.06 |
Posted on 22.02.2007 16:35 |
|
|
Tak jsem to chvilku testovala výsledky jsou asi následující. Pokud Open GL, pak jedině se zemí na perfect. Jinak to má ještě na Excellent mizerný textury v tom smyslu, že třeba nesedí kusy na zemi. Břeh řeky je najednou napojenej na zem z dalšího čtverce uprostřed pevniny, břeh je o pár metů dál. Celkem vzato, hnus.
Na Excellent je DirectX jediná volba. Je v něm zobrazování lepší, jak u Open GL na stejné nastavení, pouze rychlost je celkem drasticky nižší, zato stabilní. Pořád je ale vyšší, než u OpenGl na Perfect, ale tam pak FPS lítá od 16-ti do 250-ti... OpenGL na Perfect, snad jenom kdybyste chtěli aero turistiku a kochat se řekama, kalužema a tak. Věřím, že v Pafifiku by to byla nádhera, ale zase ta voda je právě největší žrout výkonu. Nad zemí mám třeba 60 FPS, nad vodou 40FPS...
Dnes si asi zalítám v Directu a uvidím
Slúžim letke 3.IAP/BAP ! |
|