Autor |
SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 15.03.2009 08:13 |
|
|
Toto vlakno nam tu chybi.Zde piste dotazy napady a ruzne nastaveni jak conf.ini tak grafickych karet.Nekde jsem cetl ze v Ilovi je treba stahovat nejake knihovny DDL.Takze prvni dotaz kde se daji stahnout a co to vubec je.A kdo ma ATI grafarnu doporucuju si ji trochu pretaktovat da se aspon z moji ATI dostat o 13 % vyssi vykon coz uz je solidni narez.Sice nevim jestli to ma nejaky vliv na sturma ale zda se mi ze jo.Il je zastarala hra se starym enginem a s jeho nastavenim si musime radit.Kazdy z vas uz vi jaky je to problem nastavit Ila ( i na supr sestavach ktere zvladnou jakoukoli novou hru bez problemu ) aby byl co nejpeknejsi po vizualni strance a pri tom slapal bez cukatur.
Upraveno: Valec on 15.03.2009 11:48 |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 15.03.2009 10:35 |
|
|
Pro zacatek muj conf.ini pro ATI 4870 + Intel 2 jadrovy procesor+Sound blaster+26 monitor+Visty bezi pod Open GL UPOZORNENI:Zalohujte si svuj stary conf.ini a je to na silnejsi sestavy:Config je o kousek niz ve vlakne.
Upraveno: Valec on 05.04.2009 13:00 |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 16.03.2009 13:26 |
|
|
Nordome dej sem pls odkaz na posledni DDL. knihovny
|
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Nordom
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 442
Místo: Štěpánovice
Joined: 14.12.06 |
Posted on 16.03.2009 13:50 |
|
|
http://www.mediafire.com/file/4mywzymz2no/130308.rar
The issue no longer equals total logic. |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 23.03.2009 18:29 |
|
|
Kdo ma zkusenosti s programkem IL-2 Config v 2.55 nainstaluju to do Ila i do fontu a porad tam mam otazniky.Stahl jsem to tady z tehto stranek http://war.by-airforce.com/content.html
Upraveno: Valec on 23.03.2009 18:30 |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 24.03.2009 06:41 |
|
|
Borec tam pise toto: V případě podobných problémů v němčině, turečtině, kazašské, Yakut nebo jakékoli jiné verzi systému Windows, toto písmo se nevešel. Pak stačí najít na internetu soubor fontu Microsoft Sans Serif (s ttf) na příslušný jazyk. Nevite kde se to da stahnout.
Upraveno: Valec on 24.03.2009 06:45 |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Madmax
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 216
Místo: Kolín
Joined: 02.06.08 |
Posted on 24.03.2009 19:19 |
|
|
Valce zatim nic, mel jsem fofr tak jsem nestihal, mam toho moc pred tema horama k zarizeni! Snad zítra
Já jsem Madmax , .... Soudruh Mladšij Seržant Madmax ) |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Chroust
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 4271
Místo: Zábřeh
Joined: 18.10.05 |
Posted on 25.03.2009 12:16 |
|
|
No Petko ja myslim ze to pismo ty mas ne? Je myslim normalni soucasti CZ WIN, takze to by nemel byt problem?? Jako pokud by si ho nemel tak Ti ho klidne poslu, ale myslim ze problem bude jinde asik... |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 25.03.2009 14:41 |
|
|
Tak to posli
|
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Chroust
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 4271
Místo: Zábřeh
Joined: 18.10.05 |
Posted on 25.03.2009 14:46 |
|
|
No napred se mrkni jestli ho tam uz nemas...ovladaci panely - pisma, je to pripadne trosku lehci nez tam to pismo pridat |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 04.04.2009 23:47 |
|
|
Tak panove dneska jsem presel na Visty a je to parada.Karta na ful il na ful jine hezci barvicky a bezi to jak hodinky.Priklad vyfukove plyny pri startu(jdou videt uplne do ztracena jen takovy jemny pyl nebo rozprach)Fakt to je o hodne hezci a lepe to slape.Vrele doporucuju.
Upraveno: Valec on 05.04.2009 07:16 |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Rohlos
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1718
Místo: Velké Meziříčí, Poříčany, Hamburg
Joined: 25.11.06 |
Posted on 05.04.2009 08:41 |
|
|
Válče, zkoušel jsem hru spustit s tím tvým konfigem na začátku, ale ani mě to nespustilo šturma . Mám teď o něco lepší komp, ale zase tak asi ne no
Člověk žije, dokud se má na co těšit. I kdyby to měla být jeho smrt. (Rohlos) |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Bugs
Velitel
Příspěvky: 5607
Místo: Poprad
Joined: 06.02.06 |
Posted on 05.04.2009 10:40 |
|
|
Rohlo, pozor, to je na ATI, pre NV potrebuješ napr. v časti Open GL
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
Neprepisuj celý conf.iny, zober si len časť
[Render_OpenGL]
Pozor na rozlíšenie karty a monitora aké máš nastavené vo wins
[window]
width=1920
height=1200
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
Nedávno sme s Válcom niečo laborovali na tom nastavení.
Takto to mám teraz v conf.ini ja
Mám kartu NV 8800 GTS
[il2]
title=Il2-Sturmovik Forgotten Battles
hotkeys=HotKey game
[window]
width=1280
height=1024
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[NET]
speed=10000
routeChannels=0
serverChannels=13
localPort=21000
remotePort=21000
SkinDownload=1
serverName=BattlePair
serverDescription=
remoteHost=
localHost=78.98.152.193
socksHost=
checkServerTimeSpeed=1
checkClientTimeSpeed=1
checkTimeSpeedDifferense=0.05
checkTimeSpeedInterval=5
checkruntime=0
[MaxLag]
farMaxLagTime=2.0
nearMaxLagTime=1.0
cheaterWarningDelay=1.0
cheaterWarningNum=1
[chat]
region=(dx=0.6921875,dy=0.07395833,x=-0.003125,y=-0.0010416667)
adr1=MY_ARMY
adr0=ALL
adr2=Server
msg0=<supply
msg1=<squad\u0020
adr3=3.BAP_Cassius
msg9=<targets
adr4=Server
msg8=<teams
msg7=<logon<forecast
msg6=<timeleft
msg5=<unload
msg4=<load\u0020ammo
msg3=<load\u0020repair
msg2=<load\u0020fuel
adr5=3.IAP_Dryjo
adr6=3.IAP_Momo
adr7=3.IAP_Sap
adr8=336sqn_Hman
[game]
Arcade=0
HighGore=0
mapPadX=0.6664063
mapPadY=0.00625
viewSet=56
Intro=0
NoSubTitles=0
NoChatter=0
NoHudLog=0
NoLensFlare=0
iconTypes=2
eventlog=coop.txt
eventlogkeep=1
[HotKey game]
PrintScreen=ScreenShot
P=pause
Pause=pause
[HotKey gui]
Escape=activate
[HookViewFly Config]
timeFirstStep=2.0
deltaZ=10.0
[HookView]
MouseLeft=Len
[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=3000.0
Speed=6
[HotKey builder]
MouseLeft=objectMove
MouseRight=popupmenu
Enter=freeView
Shift MouseLeft=worldZoom
Alt MouseLeft=select+
Alt MouseRight=select-
Alt Ctrl=unselect
PageDown=change+
PageUp=change-
End=change++
Home=change--
Ctrl MouseLeft=insert+
Insert=insert+
NumPad-0=insert+
F=fill
Ctrl MouseRight=delete+
NumPad.=delete+
Delete=delete+
Backspace=cursor
Tab=cursor
F10=land
F11=onLand
NumPad-=normalLand
NumPad+=toLand
NumPad-5=resetAngles
NumPad-8=resetTangage90
NumPad-7=stepAzimut-5
NumPad-4=stepAzimut-15
NumPad-1=stepAzimut-30
NumPad-9=stepAzimut5
NumPad-6=stepAzimut15
NumPad-3=stepAzimut30
[MouseXYZ]
F1=SpeedSlow
F2=SpeedNormal
F3=SpeedFast
MouseRight=XYmove
F4 MouseRight=Zmove
MouseMiddle=Amove
F5 MouseRight=Amove
F6 MouseRight=Tmove
F7 MouseRight=Kmove
[MouseXYZ Config]
RealTime=1
[HotKey Console]
Shift Tab=Activate
[Console]
HISTORY=1024
HISTORYCMD=1024
LOAD=console.cmd
SAVE=console.cmd
LOG=1
LOGTIME=1
LOGFILE=logfile.log
LOGKEEP=0
[sound]
SoundUse=1
SoundEngine=1
Speakers=0
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=1
RadioEngine=2
MusicVolume=0
ObjectVolume=6
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=1
MasterVolume=8
Attenuation=7
SoundMode=1
SamplingRate=2
NumChannels=3
SoundExt.occlusions=0
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=0
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=6
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=9
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=0
ActLevel=0
MicLevel=1
SoundFlags.forceEAX1=0
[rts]
ProcessAffinityMask=2
mouseUse=2
joyUse=1
trackIRUse=1
DisableIME=0
locale=cs
[rts_mouse]
SensitivityX=1.0
SensitivityY=1.0
Invert=0
SensitivityZ=1.0
[rts_joystick]
X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Y=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Z=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
RZ=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
FF=0
U=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1X=0 3 8 12 21 30 42 55 69 83 100 0
1Y=0 5 11 17 26 36 56 64 75 87 100 0
1RZ=0 5 9 16 26 34 45 59 73 84 100 10
1U=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1Z=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1X1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1Y1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1Z1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1RZ1=0 4 9 15 22 30 40 53 67 82 100 0
1RX=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1RY=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1=0 4 8 13 19 28 39 51 65 82 100 0
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
Water=1
Effects=1
ForceShaders1x=0
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=2
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0
TypeClouds=1
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
|
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 05.04.2009 12:40 |
|
|
Takze pod vistama mam tento cofig:Je to na ATI tak pozor a jeste male upozorneni mam zaplou kartu tak ze si to ridi sama a ne Sturmovik.Kdo nema nastavenou kartu manualne tak config bude samozrejmne jiny.Jinac pozor na Rozliseni,vodu,efect ,a pri dvoujadrovem procesoru na prosesafinitymask a polygon kazda karta to ma trosku jinac.jeste jedna malickost me napadla mam zvukovku SOUND Blaster takze nepouzivam integrovanou na desce.Zvuk mam taky na fuul co to jde a nevim jestli to zvladaji integrovane zvukovky.[il2]
title=Il2-Sturmovik Forgotten Battles
hotkeys=HotKey game
[window]
width=1920
height=1200
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[NET]
speed=8000
routeChannels=0
serverChannels=31
localPort=21000
remotePort=21000
SkinDownload=1
serverName=No Name
serverDescription=
remoteHost=
localHost=78.45.125.32
socksHost=
checkServerTimeSpeed=1
checkClientTimeSpeed=0
[MaxLag]
farMaxLagTime=10.0
nearMaxLagTime=2.0
cheaterWarningDelay=5.0
cheaterWarningNum=-1
[chat]
region=(dx=0.6925,dy=0.1175,x=0.0,y=0.0)
adr0=ALL
msg9=91\u0020uz\u0020ti\u0020to\u0020slape?
[game]
Arcade=0
HighGore=0
mapPadX=0.66875
mapPadY=-0.046666667
viewSet=40
Intro=0
NoSubTitles=0
NoChatter=0
NoHudLog=0
NoLensFlare=0
iconTypes=3
eventlog=eventlog.lst
eventlogkeep=0
3dgunners=1
[HotKey game]
PrintScreen=ScreenShot
P=pause
Pause=pause
[HotKey gui]
Escape=activate
[HookViewFly Config]
timeFirstStep=2.0
deltaZ=10.0
[HookView]
MouseLeft=Len
[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=3000.0
Speed=6
[HotKey builder]
MouseLeft=objectMove
MouseRight=popupmenu
Enter=freeView
Shift MouseLeft=worldZoom
Alt MouseLeft=select+
Alt MouseRight=select-
Alt Ctrl=unselect
PageDown=change+
PageUp=change-
End=change++
Home=change--
Ctrl MouseLeft=insert+
Insert=insert+
NumPad-0=insert+
F=fill
Ctrl MouseRight=delete+
NumPad.=delete+
Delete=delete+
Backspace=cursor
Tab=cursor
F10=land
F11=onLand
NumPad-=normalLand
NumPad+=toLand
NumPad-5=resetAngles
NumPad-8=resetTangage90
NumPad-7=stepAzimut-5
NumPad-4=stepAzimut-15
NumPad-1=stepAzimut-30
NumPad-9=stepAzimut5
NumPad-6=stepAzimut15
NumPad-3=stepAzimut30
[MouseXYZ]
F1=SpeedSlow
F2=SpeedNormal
F3=SpeedFast
MouseRight=XYmove
F4 MouseRight=Zmove
MouseMiddle=Amove
F5 MouseRight=Amove
F6 MouseRight=Tmove
F7 MouseRight=Kmove
[MouseXYZ Config]
RealTime=1
[HotKey Console]
Shift Tab=Activate
[Console]
HISTORY=1024
HISTORYCMD=1024
LOAD=console.cmd
SAVE=console.cmd
LOG=0
LOGTIME=0
LOGFILE=log.lst
LOGKEEP=0
[sound]
SoundUse=1
SoundEngine=1
Speakers=1
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=0
RadioEngine=2
MusicVolume=8
ObjectVolume=14
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=0
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=3
SamplingRate=2
NumChannels=3
SoundExt.occlusions=0
SoundFlags.hardware=1
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=0
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=12
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=0
ActLevel=0
MicLevel=0
SoundFlags.forceEAX1=0
[rts]
ProcessAffinityMask=3
mouseUse=2
joyUse=1
trackIRUse=1
DisableIME=0
locale=cs
[rts_mouse]
SensitivityX=1.0
SensitivityY=1.0
Invert=0
SensitivityZ=1.0
[rts_joystick]
X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Y=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Z=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
RZ=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
FF=1
U=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1X=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1Y=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1RZ=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1U=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1V=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1X1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1Y1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1RZ1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=2
Effects=2
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0
Upraveno: Valec on 05.04.2009 13:11 |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 05.04.2009 12:49 |
|
|
Rohlos wrote:
Válče, zkoušel jsem hru spustit s tím tvým konfigem na začátku, ale ani mě to nespustilo šturma . Mám teď o něco lepší komp, ale zase tak asi ne no Co mas za kartu? jestli nvidi tak zkus config od Bugse.Muzem to rozebrat po TS
Upraveno: Valec on 05.04.2009 13:09 |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Rohlos
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 1718
Místo: Velké Meziříčí, Poříčany, Hamburg
Joined: 25.11.06 |
Posted on 05.04.2009 20:09 |
|
|
Valec wrote:
Rohlos wrote:
Válče, zkoušel jsem hru spustit s tím tvým konfigem na začátku, ale ani mě to nespustilo šturma . Mám teď o něco lepší komp, ale zase tak asi ne no Co mas za kartu? jestli nvidi tak zkus config od Bugse.Muzem to rozebrat po TS
Mam tuhle
http://www.alza.cz/sapphire-ati-radeon-x1950gt-d114422.htm
Člověk žije, dokud se má na co těšit. I kdyby to měla být jeho smrt. (Rohlos) |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 08.04.2009 18:41 |
|
|
Tak ty Visty si nenahravejte.Zerou moc vykonu pocitace.
|
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Sap
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 388
Místo: Bratislava (SK)
Joined: 01.01.06 |
Posted on 21.04.2009 11:48 |
|
|
jedna poznamka:
Teraz uz asi vacsina ludi ma zabehnute nastavenie ILa a windowsov a uz dotoho nesahaju. Ak by ale niekto chcel stale laborovat, tak ho musim upozornit na vlastnu skusenost (a zial aj draho zaplatenu - casom a aj financiami!!!) IL je stara hra so starym graf engine. Na 99.99909% plati ze pre konkretny HW existuje len jedno nastavenie aby to ako tak ficalo a kazde nove vylepsovanie je nanic. Ak si dnes niekto kupi hyper super vykonu grafiku, len preto aby mu IL lepsie slapal, tak sa popali. Mozno sa niekomu podari zabezpecit, aby v ILovi vyzerala grafika trochu lepsie (efektiky voda atd.) ale v reali to bude trhat a podstatne sa zredukuje vykon. Myslim teraz na mnou casto spominane poskakovanie hry ktore kopu ludi tvrdilo ze nema, ale pri podrobnejsom skumani zistili ze im to sklbe tiez. Ide len o to ci vam ide o peknu grafiku, ktora poskakuje, alebo o pekny co mozno najviac spojity pohyb tak aby ste citili realnu odozvu a dynamiku lietadla a okoliteho prostredia.
Osobne som mal a dlhodobo vyladoval
procesory:
AMD 1.8 GHZ
AMD X2 4400 - ci nieco podobne. V case prichodu dvojadrovych procesorov som zan zaplatil viac ako 12000 SKK (
teraz mam Intel core2due E8500 3.16 GHz 4GB ram
k nim graficke karty:
od GT7600 (cislo uz presne neviem ale bola to rada 7)
cez GT 8... , ATI 1950 XT az po dnesnu ATI HD 4850
A zaver: Sturmovik mi dnes bezi na
1280 x 1024
2x AA
HardwareShaders=0 !!!!(co najjednoduchsia voda)
water = 1 (co najjednoduchsia voda)
effect = 0 (bez tiena pod dymom a vybuchmi)
a nikdy uz nebudem toto nastavenie menit. Osobne radcej ozeliem peknu vodu ktorej sa nabazim po par minutach ako sa potom jedovat ked necitim plynuly pohyb a zem pri otacani mi ide trhane a pod.
Par rad k nastaveniu.
-zvolte si nejaky track ktory ma viacero komplexnych scen a zapnite si meranie frames FPS
- najpr si ho nechajte zbehnut (aby sa vsetko nacitalo) a potom si ho niekolko krat pozrite (aj 10-20krat - a to nezartujem). Vsimajte si v akej situacii a kedy klesnu FPS, kedy obraz posklbne, pripadne kedy sa na chvilu uplne zasekne. Az potom zacnite laborovat a to tak ze zmenite vzdy len jeden parameter. Ja osobne pouziva "TheBlackDead"
Zrazu si uvedomite ze sice mate 90 fps ked pozerate do oblohy ale v komplexnych scenach vam fps klesa stale k tej istej hodnote. A to je najdolezitejsie! Nejde o to nahanat za za najvyssim priemernym fps (to nehovori o nicom, mozno len o hrubom vykone vaseho PC) ale ide o to aby ste v koplexnych scenach ktore sa napriklad mozu vyskytnut na online hrach mali co najvacie minimalne fps a aby bol pohyb strale plynuly!!!
Sapov rozsireny test:
Urobte si single offline misiu.Ja napriklad pouzivam mapu s utesmi morom aj pevninou (napr. kuban) a lettte nizko nad zemou. Pozrite sa do jednej strany na vase 2-3 (9-10) hodiny tak aby ste videli zem pod vami ale aj horizont a nebo (teda celu sceneriu spod lietadla az po obzor) ak vam to netrha (vsimajte si aj male posklbavanie) tak je to OK. Urobte tento test nad cistou planinou, planinou s morom, nad lesom, nad mestom. Zatrucene takto odhalite dopady zmeny parametrov na vas realny (REALNY) vykon. Skuste to pri max zoome aj pri najmensom (wide pohlad).
Tiez si urobte jednu jednoduchu testovaciu mapu s mestom Berlin a Leningrad. Lette potom cez stred mesta (napriklad Berlin ma vraj viac ako 200 000 domov) a ked ste nad mestom v nizkej vyske dajte si max zoom aky pouzivate a uvidite ako vam poletia dole fps aj keby ste mali tu najvykonnejsiu zostavu. A tiez vam to bude trhat.
Potom si zapnite tie iste mapy a dajte si GOOD oblacnost (vtedy musi engine dopocitavat jednotlive mraky) stupajte do oblohu tak pod uhlom 30 stupnov (aby vam to netrvalo dlho kludne si vyberte na tento test aj nejake prudove lietadlo alebo raketu) a pozrite sa na vasu 6 ked vidite cast zeme oblohu s mrakmi tak zacnite tocit na kridelkach okolo pozdlznej osy. Pozerajte sa pritom do zadu a tiez na svoju 3(9). Sledujte ci vam linia horizontu neposkakuje pri prekreslovani. Takto som napriklad zistil vplyv WATER a HardwerShader na vykon a plynulost hry (len poznamenavam ze oba parametre boli dodadne do ILa az dodatocne v nejakom vyssom patchi a zial plati cim vyssia verzia ILa tym menej testovana a opravovana )
Este by som mohol dopisat viacero testovacich trikov, ale to uz teraz asi odhalite sami. (ked niekto bude chciet, tak to mozeme cez TS skonzultovat)
Ak mate toto nastavene tak sa moze zacat laborovat so zvukom a nakonies s PC ako takym a LAN sietou.
Co sa tyka zvuku. Dnes sa napriklad standardne pouziva soun mode. Problem je ze ten pozaduje sample rate nastavene v hre na 44000 co je uz dost. Ak navyse zapnete viac ako 8 (to je tusim default) kanalov tak vykon ide zase dole. Proste nestacia sa prenasat data do zvukovky a zatazuje to aj procesor (IL zozerie vsetko z CPU co moze a este stale je hladny) Niekto mi moze oponovat ze ma modernu zvukovku s bohvieakym akcelerovanim. Mozno. Problem je ale stale v ILovi a ten co aj ako vykony hardware nevie odstranit. Taktiez odporucam vypnut environment rozsirenia pre zvuk pretoze sice vsetko znie krajsie, ale zase - vykon ide dole a to zial prave v komplexnych scenach.
Ak sa ma niekto opyta na co to vsetko, tak jedine co mozem povedat je toto. Vadi mi ked vyhadzujem vela penazi a casu a stale je vysledok rovnaky. Nie je dolezite kolko milion fps mam v jednoduchej scene, ale ked vletim za nejakym befkom nad mesto a plynulost hry sa zmeni, tak to BFko proste hned stratim, nehovoriac o tom ze ho ani netrafim. Niekomu to mozno nevadi, lebo uprednostnuje pekny obraz, ale podla mna Il je real time simulacia a ako taka sa v prvom rade musi aj spravat. Ma vela scen s premenlivym poctom objektov a na to ju treba aj nastavit. IL nie je optimalne navrhnuty a najma neskorsie graficke vylepsenia (voda, les a pod.) sice skraslili grafiku, ale evidentne dodali podstatne (aspon pre mna) trhanie
BEZIACE PROGRAMY (antiviry, service a podobne) Vsetko vypnut!!!! zabera to vykon, spomaluje pepinanie procesoru medzi potrebne aplikacie, zabera to pamat, spomaluje PC a siet !!!!
A aby som len neteoretizoval tu je moj config, a dalsie prostredie
[il2]
title=Il2-Sturmovik Forgotten Battles
hotkeys=HotKey game
[window]
width=1280
height=1024
ColourBits=32
DepthBits=24
StencilBits=8
ChangeScreenRes=1
FullScreen=1
DrawIfNotFocused=0
EnableResize=0
EnableClose=1
;SaveAspect=1
SaveAspect=0
Use3Renders=0
[GLPROVIDER]
GL=Opengl32.dll
;GL=dx8wrap.dll
[GLPROVIDERS]
Open GL=Opengl32.dll
DirectX=dx8wrap.dll
[NET]
routeChannels=0
serverChannels=7
localPort=21000
remotePort=21000
SkinDownload=1
serverName=SAP Server
serverDescription=
remoteHost=
socksHost=
checkServerTimeSpeed=1
checkClientTimeSpeed=1
;speed=5000
speed=10000
localHost=85.216.159.166
[MaxLag]
farMaxLagTime=10.0
nearMaxLagTime=2.0
cheaterWarningDelay=5.0
cheaterWarningNum=-1
[chat]
region=(dx=0.7367188,dy=0.115625,x=7.8125E-4,y=-0.0020833334)
adr0=ALL
adr1=MY_ARMY
adr9=Server
msg0=<targets<blue
msg1=<targets
msg2=<time
msg3=<340\u0020con\u0020hiteams
msg4=z-5kdar\u002040\u0020preco\u0020posielate\u0020do\u0020akcie\u0020deti\u0020-\u0020uz\u0020dosli\u0020chlapi?
msg5=<lives
msg6=CECK\u0020YOUR\u00206\u0020SIX
msg7=79\u0020con\u0020223
msg8=<supply
msg9=<squad
[game]
Arcade=0
HighGore=0
mapPadX=0.68359375
mapPadY=-0.05625
viewSet=49
Intro=0
NoSubTitles=1
NoChatter=0
NoHudLog=0
NoLensFlare=0
iconTypes=2
eventlog=eventlog.lst
eventlogkeep=0
[HotKey game]
PrintScreen=ScreenShot
P=pause
Pause=pause
[HotKey gui]
Escape=activate
[HookViewFly Config]
timeFirstStep=2.0
deltaZ=10.0
[HookView]
MouseLeft=Len
[HookView Config]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=1.0
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=3000.0
Speed=6
[HotKey builder]
MouseLeft=objectMove
MouseRight=popupmenu
Enter=freeView
Shift MouseLeft=worldZoom
Alt MouseLeft=select+
Alt MouseRight=select-
Alt Ctrl=unselect
PageDown=change+
PageUp=change-
End=change++
Home=change--
Ctrl MouseLeft=insert+
Insert=insert+
NumPad-0=insert+
F=fill
Ctrl MouseRight=delete+
NumPad.=delete+
Delete=delete+
Backspace=cursor
Tab=cursor
F10=land
F11=onLand
NumPad-=normalLand
NumPad+=toLand
NumPad-5=resetAngles
NumPad-8=resetTangage90
NumPad-7=stepAzimut-5
NumPad-4=stepAzimut-15
NumPad-1=stepAzimut-30
NumPad-9=stepAzimut5
NumPad-6=stepAzimut15
NumPad-3=stepAzimut30
[MouseXYZ]
F1=SpeedSlow
F2=SpeedNormal
F3=SpeedFast
MouseRight=XYmove
F4 MouseRight=Zmove
MouseMiddle=Amove
F5 MouseRight=Amo6e
F6 MouseRight=Tmove
F7 MouseRight=Kmove
[MouseXYZ Config]
RealTime=1
[HotKey Console]
Shift Tab=Activate
[Console]
HISTORY=1024
HISTORYCMD=1024
LOAD=console.cmd
SAVE=console.cmd
LOG=0
LOGTIME=0
LOGFILE=log.lst
LOGKEEP=0
[sound]
SoundUse=1
SoundEngine=1
Speakers=0
Placement=0
SoundFlags.reversestereo=0
RadioFlags.Enabled=0
RadioEngine=2
MusicVolume=3
ObjectVolume=11
MusState.takeoff=1
MusState.inflight=1
MusState.crash=1
MusFlags.play=0
MasterVolume=14
Attenuation=7
SoundMode=1
SamplingRate=1
NumChannels=1
SoundExt.occlusions=0
SoundFlags.hardware=0
SoundFlags.streams=1
SoundFlags.duplex=1
SoundExt.acoustics=0
SoundExt.volumefx=0
SoundFlags.voicemgr=0
SoundFlags.static=1
VoiceVolume=5
Channels=2
SoundExt.extrender=0
SoundFlags.bugscorrect=0
SoundSetupId=8
ActivationLevel=0.02
Preemphasis=0.85
RadioLatency=0.5
AGC=1
PTTMode=1
SoundFlags.UseRadioChatter=0
SoundFlags.AutoActivation=0
RadioFlags.PTTMode=0
RadioFlags.PlayClicks=0
ActLevel=9
MicLevel=8
SoundFlags.forceEAX1=0
[rts]
;ProcessAffinityMask=01
mouseUse=2
joyUse=1
trackIRUse=1
disableIME=0
locale=en
[rts_mouse]
SensitivityX=1.0
SensitivityY=1.0
Invert=0
SensitivityZ=1.0
[rts_joystick]
X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Y=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Z=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100
RZ=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
FF=1
U=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1X=0 8 17 26 35 46 56 67 79 90 100 0
1Y=0 6 13 26 35 46 57 69 79 90 100 0
1RZ=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1U=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1V=0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 0
1RZ1=0 20 29 38 47 56 64 73 82 91 100 0
1Z2=0 107 107 107 107 107 107 107 107 107 107 0
1X1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1Y1=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1X2=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1Y2=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1X3=0 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100 0
1=0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
[Render_DirectX]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIn$ex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=7
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0
Water=2
Effects=0
TexFlags.UseIndex=0
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=0
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=1
Effects=0
ForceShaders1x=1
;TypeClouds=1
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
[DGEN]
;NoBadWeather
;AirIntensity=Low
;GroundIn
Nastavenie GR karty: (ati Radeon HD 4850)
AA 2x (velky vplyv na vykon)
Aniso 16x (maly vplyv na vykon - pri novsich kartach len tazko "najditelny"
Disable Catalist A.I.
Minimap Detail Level: Quality (maly vplyv na vykon - pri novsich kartach len tazko "najditelny"
Vertical refresh synch; Always ON (to treba zapnut!!! aj ked to ZDANLIVO znizuje vykon)
Adaptive AA vypnute (disabled) (stredny vplyv na vykon - pri novsich kartach len tazko "najditelny"
Prioritu pre programi mam nastavenu:
"IL2" abov normal
"trackir" above normal
"winlogon" above normal
"explorer" below normal
"hypperlobby" iddle
"ping.exe" iddle
"teamspeak" below normal
(to preto aby pri komunikaci cez net mali prednost pakety z ILa a az potom z ostatnych programov)
Siet:
VZDY vypnut vsetky prehliadace, mailove clienty, SKYpe, ICQ ,, antispamy, antivire a podobne blbosti. Sposobuju zdrziavanie paketov od -do ILA. Treba si uvedomit, ze moja zla siet nema vplyv len na mna, ale na kazdeho kto so mnoul eti a najme je so mnou vo fyzickej viditelnosti. Ja bezim s ILOM len firewall, ale nastaveny tak aby neobmedzoval ILa - to je vynutene bezpecnostou.
Na vyziadanie mozem poslat aj zoznam sluzieb (service v operacnom systeme) ktre necham bezat ked hram ILa (to je podmieneny vykonom a aj bezpecnostou po nete)
no uz som toho napisal dost. ostatne az ked to niekoho zaujme
Slúžim letke 3.IAP/BAP ! |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Sap
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 388
Místo: Bratislava (SK)
Joined: 01.01.06 |
Posted on 21.04.2009 11:50 |
|
|
A predsa este jedna vec ohladne Visty - NEPOUZIVAT!!! (samozrejme ze ak sa mozete rozhodnut)
Slúžim letke 3.IAP/BAP ! |
|
Autor |
RE: SOFTWARE a HARDWARE IL2 |
Valec
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 586
Místo: Ostrava
Joined: 11.12.05 |
Posted on 22.04.2009 18:30 |
|
|
Sap wrote:
A predsa este jedna vec ohladne Visty - NEPOUZIVAT!!! (samozrejme ze ak sa mozete rozhodnut) SAP ma pravdu v jedne veci VISTY jsou na Sturma uplne na Picu.Zlate XP.Ale nesouhlasim s nim v jedne veci.Chci mit peknou a bezici hru.Takze se z toho snazim vyzdimat maximalni vzhled a maximalni vykon.Samozrejme hra nesmi poskubavat ale nejake micro trhnuti ktereho si ani nevsimnu kdyz se na to nesoustredim mi vubec neva.A vetsi trhani zpusobuje pripojeni pres net kdy nestihaji servery.S touto sestavou co mas ty SAPE se drziz hodne zkratka.Az se vratis tak si to spolu nastavime neboj ja te na tak hnusne vypadajici Sturm nenecham divat.Z toho pak clovek nemuze mit pozitek kdyz se diva namisto ledadel a pozemaku na ctverecky a carky.To si muzete poridit takovy ten stary tenis co tam byly dve carky a kolecko.
|
|